Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-02-03 14:18:04 följande:
    Grattis
    Tack!
    Har pratat med en ganska nöjd M nu också. Bara så du vet.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2011-02-03 14:25:27 följande:
    Jo vi har ju en uppsättning skal men de kommer inte palla trycket, måste ha nåt att byta med!
    Ja med det är ju också trist att slakta skalkläderna totalt i dyngan. Blir tid nog att använda de ändå.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-03 21:10:27 följande:
    God kväll

Vad händer här då? Shoppar ni något?

Jag fick äntligen till en beställning av Corvette T-shirten till Noel på BoR.  
    Godkväll!
    Här är det lugnt.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-04 07:22:54 följande:
    God morgon på er
    Nu har jag skickat iväg sambon och A till sjukhuset
    Jag och E får slappa här en stund innan det är dagisdags
    Fy vad snö det kommit i natt, ungefär lika mycket som hunnit försvinna känns det som

Godmorgon!

Ja vilket oväder det är!

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-04 07:33:19 följande:
    Bara att inse att man inte ska skicka pappan med barnen på sjukhusbesök, snacka om att han har svårt att ta sig rätt trots att vårt sjukhus inte är speciellt stort
    Läser man bara på lapparna man fått innan så hade det nog gått bättre
    Typiskt!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-04 07:55:21 följande:
    Är resten av familjen pigg och frisk fortfarande *håller tummarna*
    Japp det är den!
    Så vi följer väl planerna?
    Får i värsta fall blåsa av allt om någon skulle börja kräka under dagen eller inatt.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-04 07:55:28 följande:
    God morgon!

Vaknade idag med halsont igen. Jäkla skit! Orkar inte vara sjuk nu. Börjar undra om Lillasyster bär på streptokocker som vi får i oss när vi använder Näsfridan.  Tack!
    Busbellan skrev 2011-02-04 07:22:54 följande:
    God morgon på er
    Nu har jag skickat iväg sambon och A till sjukhuset
    Jag och E får slappa här en stund innan det är dagisdags
    Fy vad snö det kommit i natt, ungefär lika mycket som hunnit försvinna känns det som
    Åh nej vad trist! Då kommer det väl säkert hit sen.  
    Hoppas att allt går bra idag på sjukhuset.Ok. Jag har ju förvisso inte just penséerna men jag kanske helt enkelt får låta bli då. Hon har ju 68 i andra MOLO-plagg men det är ju inte så länge till förmodligen (klänningarna är ju dock stora. Ex Airbrush)

Godmorgon!
    Skumt att ni blir sjuka så mycket.
    Hoppas ni slipper det snart.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-04 07:59:32 följande:
    Ja, men då förljer vi planerna
    Vilken tid har folket tänkt komma imorgon?
    Ja det gör vi!

Jag vet inte när folk har tänkt komma.
    När vill du komma?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17