Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

THEA och Grodan skrev 2011-02-04 20:14:42 följande:
    H80: det var AjaBaja förut, men dom har flyttat till typ Gustaf Adolfs Torg ;) Någon som hört av Lillronya idag? Behöver få tag på henne så jag vet vilken buss jag skall ta imorgon ;)
    Nu är jag här.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-02-04 21:33:56 följande:
    jodå jag är här
    Hur går det hemma hos er, ingen mer som blivit sjuk?
    Det går bra, ingen mer som blivit sjuk. Jag vågar knappt skriva det. Hoppas hoppas att ingen mer får det nu.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2011-02-04 21:35:39 följande:
    jag med
    Goodie
    Mamma till Simon skrev 2011-02-04 21:37:22 följande:
    Nä håller tummarna för att ni andra slipper och så får ni ha det så trevligt imorgon
    Tack!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-04 21:39:59 följande:
    Nora är lite orolig att hon ska missa melodifestivalen helt imorgon, men jag sa att det är säkert nåt av dina barn som vill se det också
    Är det så?
    HAhaha jag har idag insett att jag inte kommer att ha stenkoll på den för första gången på länge.
    Nästan katastrof.

Tänker göra så att vi kan sitta i köket och barnen i soffan för att de ska få se festivalen. Ja vi också om vi vill.
  • lillronya
    THEA och Grodan skrev 2011-02-04 21:43:23 följande:
    Lillronya: Kan du inboxa mig vilken buss som jag skall ta till dig imorgon och vad busshållplatsen heter. Och om det är bäst att åka till H-borg eller Ä-holm med tåg eller buss?
    Jag svarade dej på fb.
    Men där är det knas idag iofs.
    Det spelar ingen roll om du åker till Hbg eller Ählm.
    Funkar bra vilket som.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-04 21:55:19 följande:
    Alltså jag ska väl erkänna att jag är lite melodifestivalnörd jag också
    Men sätter vi oss i soffan kan jag tänka mig att vi mest stör

Ja det var så jag tänkte.

Vi kan kika lite mellan varven.

Tror vi får vara lite mer ifred i köket med om barnen får hållas vid tvn.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-04 22:05:09 följande:
    Åh jag längtar tills imorgon, ska bli så roligt att träffa alla!
    Ja med!
    Men jag är så sjukt nervös att någon här ska kräka inatt.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-04 22:15:05 följande:
    Ja, risken är ju att det kommer inatt, inkubationstiden är väl 12-24 timmar tror jag
    *håller timmarna*
    Ja.. Håller tummarna här med.
  • lillronya

Åh vad jag blir trött på alla mejl från den nya gruppen på fb. Sluta skriva nu!
    JAg kommer ju inte in där så jag kan varken läsa vad folk skriver eller ta bort mejlskickandet.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17