Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-02-06 19:50:15 följande:
    åh fin shopping

ja den loppisen hade jag gärna gått på, lite annat än vanlig loppis skit  
    Mycket grejor var där. Ett litet smakprov.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-02-06 19:55:42 följande:
    Maia var ju väldigt bestämd, skulel ha sköldiströja, fotbollströja och den randiga "polo"tröjan...den enda jag tyckte var fin var skölditsröjan...den randiga var ju rent ut sagt hiskeligt ful så den kan hon ju glömma....

Det sjuka var ju att hon kunde ha 86/92 i tröjorna 98/104 satt bäst men 86/92 funkade. Så tror jag kör på 86/92 i sköldiströjan så kan hon o Mateo dela på den för på honom ser det inte lika dumt ut när tröjan är lite hängig o stor. På Maia ser ju allt säckigt ut...110/116 som hon har annars var ju helt hemskt bred på henne...
    Ska du inte ta 98/104? Även om det funkade så är det väl snyggare med den större?
    Men det är ju iofs smart när de kan dela.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-02-06 19:56:19 följande:
    ser nästan ut som salg bilderna brukar göra...
    Ja det gör det ju.

Har kollat igenom mina bilder nu och det var inte så många, men stormis och smultron är med på nästan alla.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-02-06 20:00:29 följande:

Men brukar det inte vara så
    Jo
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 20:03:12 följande:
    Ha ha..men så var vi väl "gladast" också
    Ja ni var kanske det.
    Så himla roligt att ha er här allihop!
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-02-06 20:05:23 följande:
    Tack för jättetrevlig träff!Hjärta Jag är heeeelt dötrött nu Men det var härligt att träffa alla och snacka och dricka lite
    Tack själv!
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-06 20:07:51 följande:
    Så glad är desamma som full i din värld, spännade dehär med dialekter och ords betydelser i olika delar av landet
    Zvartaliljan skrev 2011-02-06 20:08:50 följande:
    ja 98/104 satt ju bäst, men 86/92 funkade också på henne. Får se hur jag gör...kanske kör på sköldiströja till henne och body + haremsbyxa till Mateo?? Tyckte de var riktigt fina på honom.
    Det låter som en bra plan, tycker jag. Harensbyxorna var superfina!
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-02-06 20:18:18 följande:
    Jag  vill se biiiiilder från träffen nu ronya Glad
    Kolla bloggen nu då.
    Fast jag fick inte så många bilder.
    OM någon är på bild som inte villv ara det så hojta!
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-02-06 20:46:23 följande:
    Så trevligt ni verkar ha haft det Och ja riktig "salgbild" Såg en liten Smultron och Stormis men vem ryggen tillhör vette tusan
    Grekis
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-02-06 20:52:21 följande:
    Ja förstod det nu när jag kikade i din blogg Myyysigt! Ni får komma upp till norrland nångång allihopa Supernära ju
    Ja det är ju jättenära!
    Men roligt hade det varit!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-06 21:19:17 följande:

Hej på er

Slängde in lite bilder i BT från helgen

Vilka bra bilder!
    Jag snodde de. Hoppas det var ok.

Förresten så har Grim sovit som en stock hela kvällen. Tog in honom tidigt som kompensation från igår. Han bara åt sen gick han och la sej. Stackarn är lika trött som vi.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17