Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-07-27 21:11:09 följande:

Jag har också rensat här efterhand och kan säkert rensa lite till.

Du röstar för att spara lila och blå? För det är nog så jag med röstar.

Isf har jag ju en splinkens ny regnbåge att sälja.

*hmmm*
    Tåls kanske att fundera på här....
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-07-27 21:51:04 följande:
    Jag ska INTE ha pops skalbyxor mer så länge de har dragkedja på hela sidan, värdelöst!
    Måste leta upp ett par fix till August så vi kan sälja de från pop som han har
    *as-garv* Ja smaken är verkligen som baken, jag vill inte ha några andra än dem med dragkedja på hela sidan! Tyckte de var supersmidiga att ta på och av, måste hitta nya till hösten.

Lillronya: Nöjer du dig med 15% på Po.Ps eller det kommer inte några fler kuponger innan brallorna ska användas?!?

SmillaMilla: Vad "vuxen" Svea ser ut på bilderna från hoppborgen!! Stora tjejen!
  • Ocikatten
    Helle skrev 2010-07-28 07:26:35 följande:
    God morgon!

Nu har jag bildbombat i BT för en gångs skull
    Blev såå besviken på Molos regnbågslinnen. Jag köpte dem på julrean och använde dem på semestern för första gången och nu har 116 krympt och blivit precis som en 104. Stora när vi började använda dem och för små nu. SÅ trist. Inga andra Molo-plagg har någonsin krympt för mig,
    Åh vilka fina grabbar i BT!! Hjärta
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-07-28 09:06:06 följande:
    Troligen inte med flit men någonstans under tiden,då de troligen var upptagna med att helt onödigt kasta ut ALLT ur skåpen så har de tappat en lapp..De har även glömt en ficklampa,troligen då det inte gick att gå tillbaka pga allt krossat på golven
    De kom med lastbil som högst troligen hade lift för hur de annars lyckades få med sig vedmaskin,tvättmaskin och andra tunga saker kan man ju undra. Fy det är flera hundratusen som är borta..
    Fy fasikens vad arg man blir när folk inte kan ha koll på ditt o mitt!! *kokar*
    Och sen att de måste förstöra därtill...
    Usch vad tråkigt att er semester kommer att börja så, hoppas att den blir bättre!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-07-28 09:26:16 följande:
    Nä det är nog lite för lite rabatt.
    Snåljåp!
  • Ocikatten
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-28 22:21:16 följande:
    Hej tjejer.

Vet ni vart man kan få tag på en sån där mätsticka som man mäter barnens fötter med?
    Jag tror att jag hittade min på Maxi, dock en sådan som lägger till 1,2 cm själv och som man kan mäta inne i skorna med. Funkar kanon bara man tänker på den extra längden.

Go'kväll förresten!!
  • Ocikatten
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-28 22:32:44 följande:
    Ocikatten skrev 2010-07-28 22:25:16 följande:
    Jag tror att jag hittade min på Maxi, dock en sådan som lägger till 1,2 cm själv och som man kan mäta inne i skorna med. Funkar kanon bara man tänker på den extra längden.

Go'kväll förresten!!
    Tänkte både en sån som man kan mäta barnens fötter med, det är inte alltid de är med när jag köper skor nämligen. Sen en sån man kan mäta i skorna själv.

Tack för tipsen!
    Jag när jag läser mitt inlägg så framgår det ju inte att man BÅDE kan mäta skor och fötter med den!!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-07-28 22:35:53 följande:
    Hittills gillar jag bara penseerna av det tjejiga. Men man ska aldrig säga aldrig, nä.
    Jo men nu har du ju lite större tjejer, annars är ju dockhusen söta och jag ÄLSKAR ju kissarna...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-07-28 22:48:25 följande:
    Nej, det lät minst sagt lite stort
    Inte säkert att hennes fötter växer så mycket. Mina två äldsta barn har ju alltid haft minifötter som växt sakta, hade storlek 20 vid ca 2 år.
    Men just nu är jag van vid Ella som fick ska ha vinterskor i storlek 28 i vinter då hon är 3,5 år
    Ja Marcus som är 3,5 år nu har haft 27-28 i sommar så jag gissar på att hans vinterskor kommer att bli strl 29. Fasikens vad stora barnen börjar bli! Märks mest på fötterna tycker jag, storlek 30 minns man ju nästan när man själv hade... Förvånad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17