Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla: Åh, vilken underbart söt liten Lea! Första gången sen Henric föddes för två år sen som jag känt bebissug... Hjärta
  • Ocikatten

Tjohoo!!
    Fasikens man hinner ju inte med att läsa nu när man börjat jobba...
    Har dock hängt med på att det snackats lurv på sistone!
    Inga nya här, får trösta mig med de sex stycken som hänger i garderoben. *ha ha*

Tänkte bara kika in o höra om någon sett den gula tröjan med bilarna på i helprint någonstans?!?

Bubblan: Härligt att ni fick goda nyheter! *kram*

• Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-08-14 23:10:35 följande:

bara för det måste jag visa dagens outfit lillebrors absoluta favotröja och jeansen som ev är summerblue
    Guten morgen!
    Ljuvligt underbar outfit! *ångrar nu vi inte har några fotbollar*
    Modellen på jeansen heter Summerblue (vår favorit!!) och är lite bredare nedtill än Bright som är den lite ljusare modellen från i våras. De med söm på heter mycket riktigt Harem!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-08-15 09:32:12 följande:
    nää dom gillar jag inte möjligtvis dom svarta men inte beige, gråa och sånna tråkfärger där drar jag en gräns
    De militärgröna safaribyxorna med fickor på benen som kom i våras var nog ett hemligt samarbete med Molo för de matchade nästan ALLA tröjorna i kollektionen...
  • Ocikatten
    jompa skrev 2010-08-15 09:44:08 följande:
    Jo nån liten färgklick finns det
    Stormis skrev 2010-08-15 09:37:16 följande:
    Nä nä, pengarna är en helt annan sak! Jag betalar heller inte nypris harem kan jag göra det på eftersom de faktsikt kan ta slut), men 50 % kan man inte räkna med om man vill ha nåt speciellt. Men 30 % duger gott för oss, eftersom jag sen sparar till Svante och annars finns ju T-aspekten med
    Håller med, sen är ju andrahandsvärdet på dessa jeans bra så ofta får man tillbaka i alla fall hälften av vad man betalt.
    Mina ärver väldigt lite av varandra Skäms mest för att jag tröttnar så fort på kläderna och vill alltid ha så mycket nytt när det kommer nya kollektioner.
    Stackars lillebror här får ärva allt men ibland är jag trött på grejorna, dock är det ju ekonomiskt o NS-jeansen tål det definitivt! Sen brukar de gå helt ok på T.
  • Ocikatten
    jompa skrev 2010-08-15 09:50:17 följande:
    Det är väl super att de ärver, jag är väldigt dålig på det där och borde bli bättre, är ju så dumt när sakerna är superfina, men då säljer jag dem och köper nytt. Fast jag ska bättra mig
    Ja men ibland är man såååå trött på grejorna! Storebror har haft sin tröja med grävmaskiner från Småfolk i över ett år och snart ska lillebror få den... De går direkt mellan och ligger inte i garderoben så man är verkligen blä på vissa tryck!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-08-15 10:29:49 följande:
    Ja, den är jättefin, kollade på den i butik häromdagen, men kunde ju inte komma på vad vi ska ha till, men det funkar kanske med det mesta
    Nu blev den ju lite billigare också
    Vilken butik kan man hitta den i måntro....
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-08-15 10:38:37 följande:
    Tycker jag absolut man kan ha, är ju inte "tjejig" i färgerna
    Finns på LLM
    Då blir det nog lite shopping snart!!! *love cats*
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-08-15 21:38:17 följande:
    Hej!
    Tack själv!
    Supermysigt ju!
    Tack för idag! Marcus pratade om getabocken hela vägen hem - antar den stod i hagen därute??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17