Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-02-11 22:48:01 följande:
    Safari påslakan! Milo har sagt sen första gången han såg dom att han ville ha dom och nu fyller han ju år nästa tisdag så det blir perfekt...

Å imorogn fyller lilla Lia 1 år. Jag fattar inte vart tiden tar vägen! ÅNGEST!
    JAvisst ja! Fina!

Åh är hon redan ett?! Vad tiden går!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-12 17:56:37 följande:
    Det är sonen till en som brukar hänga här i tråden
    Står tyvärr helt still i huvudet nu, kommer inte ihåg nicket
    Så ledsen för deras skull!
    Isako är det väl?
    Tur att han har så kloka föräldrar!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-12 18:08:11 följande:
    Ja, så heter hon här, du vet jag och komma ihåg nick
    Det är verkligen hemst, särskilt när man läser om hur skolan vill förminska allt som hänt
    Ja det är helt galet.
    ängeln83 skrev 2011-02-12 18:08:48 följande:
    Ja Isako var det ja, har suttit och funderat ett bra tag nu på nicket.
    Sååå hemskt.

Btw, jag köpte storlek 104 i harem brallorna. Stod i kassan med 110 men så tyckte jag dom såg jätte stora ut så jag bad sambon komma med Liam så att jag fick prova, det var tur för till o med 104:orna var stora

Jag stod och höll i de idag, men köpte inte.

Men 104 blir nog bra här med.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-12 18:12:24 följande:
    Vet du om det där sms:et man fick gällde även i webshopen? Orkar inte springa och kolla nu
    Vill ju ha den där fixklänningen till Ella, men den fanns inte i vår butik än
    Det står inget om det...
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-12 18:32:33 följande:
    Ja det är galet och jag har läst bloggen länge och det är ju bara att läsa där för skolan så ser de ju att de är ute på hal is. Hon har uttryckt sig i bloggen tidigare ang Isak och skolan

www.facebook.com/home.php?sk=group_1859847414...
    Läste i bloggen nu och vad fint hon skrivit!

Skolan kan vara hemsk! Det är så man ibland tvivlar på sin egen tankeförmåga..
    Har färskt i minne hur lärarna i våras påstod att M själv valt att vara utfryst.

Tur att skolan för det mesta är bra.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-12 18:34:40 följande:
    Jag tänkte faktiskt inte köpa dom, tyckte inte alls dom var lika fina irl som i webshopen, trodde dom skulle vara mycket ljusare, gillar inte riktigt den där mellanblå färgen på jeans, vill ha riktigt ljusa eller riktigt mörka
    Men Liam skulle absolut ha dom så det fick bli dom ändå.
    Jag blev tveksam till de grå muddarna.
    Får se om jag köper de sen.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-02-12 18:48:30 följande:
    Ja det skulle ju helt klart varit svarta muddar, men å andra sidan så lägger jeansen sej över mudden så den syns inte så mycket
    Iofs.

Köpte förresten något annat idag som jag är väldigt nöjd med.
    Stadium hade tretorn hockeboots kopior för 400 och halva priset på det.
    Dock började de på stl 30 eller nåt sånt.
    Med kardborre? Kunde ju varit med snörning så hade jag köpt till hela gänget här.
    Nu var det bara nikita som fick ett par.
  • lillronya
    jompa skrev 2011-02-12 18:55:12 följande:

Godkväll tjejer.

Hur går det för er på T och FB just nu? Är det någon ide att sälja nåt just nu eller inte?

Hej!
    JAg har inget ute nu, men det jag hade ute i slutet på förra månaden gick inget vidare iaf.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-02-12 20:47:02 följande:
    Ehh? 

Ja, jag hoppas vi hamnar i en bra skola när det väl är dags. Tyvärr har närmsta skolan inte så gott rykte (där jag gick som liten). N står redan i kö till en annan skola som sägs vara mycket bra.
    jompa skrev 2011-02-12 18:55:12 följande:

Godkväll tjejer.

Hur går det för er på T och FB just nu? Är det någon ide att sälja nåt just nu eller inte?

Segt tycker jag
    Japp!
    Hon valde själv att vara ensam, ansåg skolan.
    När vi påpekade att det kanske var följden av att hon aldrig fick vara med, förstod de inte vad vi menade...

Över lag är jag nöjd med skolorna som barnen går och har gått i. Har dock lärt mej att man som förälder aldrig kan ligga på latsidan utan man måste vara aktiv och hålla ett öga på alltihop.
    Detta gäller ju då framförallt om det finns någon form av problematik runt ens barn.
    Funkar ens barn som de flesta andra är det sällan nåt problem.

Hmm vad luddig jag blev...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17