Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-15 21:46:52 följande:
    De va så tomt här så jag har laddad T och nu tänkte jag gå å lägga mej, för en gång skull, I TID...

När mannen inte är hemma brukar jag ju fastna här och sova på tok för lite
    Jag ska också försöka komma i säng i tid, men det är så tråkigt.
    Busbellan skrev 2011-02-15 21:48:21 följande:
    Lätt att fastna här
    tror jag ska tillåta mig att göra det, ska ju ändå bara vabba imorgon
    Är ni sjuka?
    JAg tror vi ska åka till öppna förskolan imorgon. Svårt när barnen bara är halvsjuka.
    Vi har varit hemma i två dagar nu och de är tokspralliga. Men fortfaradne förkylda.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-15 21:56:43 följande:
    lillronya skrev 2011-02-15 21:50:49 följande:
    Jag ska också försöka komma i säng i tid, men det är så tråkigt.
    Är ni sjuka?
    JAg tror vi ska åka till öppna förskolan imorgon. Svårt när barnen bara är halvsjuka.
    Vi har varit hemma i två dagar nu och de är tokspralliga. Men fortfaradne förkylda.
    Ella fick hämtas på dagis idag, nu ligger hon här i 40 graders feber som bara kom, ingen förkylning eller nåt bara feber. Och så hosta då såklart
    Fy vad trist!
    Hoppas hon blir bra snabbt!
    stökmamma skrev 2011-02-15 21:55:19 följande:
    va bra, då får du hålla mig sällskap... 3 liggandes i feber...
    Å tre stycken nu? Hoppas de med blir friska snabbt.
  • lillronya
    Snigelmamman skrev 2011-02-15 22:02:46 följande:
    hej experter! jag letar efter ett par Hummel-skor till mig själv, någon som vet bra sidor man kan beställa ifrån...? (vet själv stadium, stayhard och sportamore men vill gärna ha fler tips. Danska sidor kanske?)
    brandos kanske? Så heter det väl? www.brandos.com
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-15 22:28:13 följande:
    Fick mail idag om att min order från LLM är skickad, håll nu tummarna för att cobolt/coral ränderna är lika fina live som de ser ut på bild

Förresten, nån som hunnit beställa NS?
    Funderar på hur den där hoodklänningen är. Är den verkligen klänningslång eller kan man använda den som vanlig hood?
    Jag tror att den är som den lilaröda. Alltså för lång för att använda som tröja.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-15 22:42:29 följande:
    Synd
    Gillade färgen på den, men det får väl bli den i liknande färg i wct istället då
    Åh måste tradera så jag har råd med allt
    Men är man hemma och vabbar så kanske man hinner fylla på pron imorgon
    Ja färgen ser superfin ut!
    Busbellan skrev 2011-02-15 22:45:34 följande:
    Jag får väl helt enkelt lugna mig tills nån har tittat på den live
    Ronya ska säkert till cille snart och kolla in NS
    Ronya åker till cillen på fredag eller lördag. Håller tummarna för att det har kommit dit då.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17