Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-03-01 20:31:43 följande:
    bra
    Nora är med hemma från innebandyn nu så alla hemma här också
    Vi hade inte så många aktiviteter idag eftersom de flesta i skocken inte mår bra.
    Bara M som är som hon ska.
    Så hon har ju varit och tränat med orkestern. Låter så knäppt för hon spelar ju inte.
    Hon är ju tamburmajor.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-01 20:37:43 följande:
    Vad är det för fel på er nu? Förkylning och feber eller?

Och hur är det egentligen med N nu, har det blivit något bättre?
    Lite halvfebriga hela högen.
    N har åkt skridskor idag. Har tillbringat eftermiddagen gråtande under ett täcke...
    Så, nej. Inte ett dugg bättre. Och skridskor ska hon ALDIG åka igen, säger hon.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-01 20:46:06 följande:
    Men fy, stackarn
    har ni tid hos läkaren snart igen? Nåt mer måste de ju kunna göra!
    Ja det är fy.
    Nä vi skulle ju dit, men har inte fått nån tid än.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-01 20:55:39 följande:
    Godkväll

Sitter som vanligt och väntar på att Liam ska somna, det var en väldans massa måsten han hade ikväll Sambon började sin resperiod idag igen så nu är jag i princip själv med barnen tills på lördag *pust*

Nån som har tips på lite fin kvälls hopping?Drömmer

Inget Ida T som behövs? Finns ju mycket fint på fb nu.

Hur går det i bildutmaningen? Jag har ju gått om dej nu.

• lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-01 21:10:23 följande:
    Naeh...gillar IdaT sådär faktisktTyst

Ha ha, jadu, den hade jag visst totalt glömt bort
    Katvig då? Jag har fått katvignoja. Helknäppt.

Tur jag påminde dej då.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-01 21:18:14 följande:
    Njaaaa, jag tillhör den där skaran som nästan bara köper Katvig på rea Och dessutom brukar det ta ett bra tag innan jag börjar gilla ränderna, ja, typ lagom tills rean börjar
    Funderar på lite mer NS...gul tunika och varsin wct jacka. Imorgon hoppas jag att postis kommer med XL jeansen och mössorna.
    Jag köper också helst katvig på rea. Nu har jag klarat av konststycket att köpa fyra tröjor och ett par leggings från nya katvig på två olika erbjudanden. *mycket nöjd*

NS är aldrig fel!
    Låter som en bra plan, de inköpen.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-01 21:23:41 följande:
    Låter trevligt med katvignoja
    Här sliter vi mest på kläderna från Hummel, NS och Katvig för tillfället
    Det är trevligt.
    Ja det är våra favoriter nu med.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-01 21:23:05 följande:
    Oj, va duktig du är
    Fast jag vet inte riktigt varför jag tänker som jag gör, för när jag väl handlar Katvig så är dom ju alltid tok fina och då hade jag nog kunnat betala ord pris för dom

NS funkar alltid Antar att du hunnit shoppa en hel del?!
    Ja visst är jag.

Ibland tänker man bara för mycket.

Ja NS har det väl blivit lite grann.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-01 21:34:23 följande:
    Ha ha, man kanske skulle sluta tänka och bara shoppa på istället?

Kan tänka mej det, jag börjar lite försiktigt jag, men till slut finns väl det mesta i garderoberna kan jag tro.
    Jag brukar köpa det jag vill ha från NS meddetsamma. Lika bra. Köper det ju ändå sen.
    ängeln83 skrev 2011-03-01 21:46:40 följande:
    Nu blev det lite kvälls hopping, den gula NS tunikan och en colibri mössa, tror den blir perfekt till Mejas rosa Lindex softshell.
    Nice!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17