Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jennysofi skrev 2011-03-03 07:08:39 följande:
    Godmorgon dansktjejer!
    EN FRÅGA: Använder ni leggings till era pojkar? Tex katvig leggings till en tröja eller body? Eller tycker ni det blir "flickigt" (Inte för att det spelar någon roll igentligen). Ni förstår kanske vad jag menar. Funderar på att köpa katvigleggings till min kille på 10 månader eftersom de passar så fint till många småfolkströjor tex.  Så fina färger.
    Vi gör inte det nu. Han är 3½ år.
    Men inte för att det är flickigt utan för att jag inte tycker attd et är snyggt med leggings till tröja. Och vår son har inte klänning eller tunika.
    När han var mindre hade han ibland katvigleggings och IdaT-leggings.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Maliten skrev 2011-03-03 10:25:16 följande:
    God förmiddag!!
    Vackert väder idag också. Lovely!!
    Var på Pomp de lux party igår och blev glatt överraskad över deras kläder! Så fina festkläder om man ska på dop, bröllop eller till examen. OCH bra priser. Påminde nog lite om MAT...
    Så letar ni finkläder kan jag varmt rekommendera Pomp de lux.
    Hej!
    Jag gillar också deras kläder.
    Perfekta finkläder, ja.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-03 21:13:12 följande:
    Diskuterar NS inköp
    Zvartaliljan skrev 2011-03-03 21:12:12 följande:
    haha jag måste vara värst då

Min lista från Nova Star:

INGET
    Hur kan man bara inte köpa NS
    Ser lite fina listor här, ja.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-03 21:27:35 följande:
    Lyx! Här är det oxå lugnt nu, stora städ dagen idag så nu vilar jag i soffan. I morgon är det 7 års kalas och sen drar vi lördag fm. Fullspäckad helg och sen är vi tillbaka till vardagen och jobb. V är hemma nästa vecka så lite ensamtid för mamman måste vi få till
    Är det nån som planerar tetantsträff nästa vecka eller?
    För det får vi väl ha då?
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-03 21:46:32 följande:
    e

Carina kunde ingen dag.... Men vi andra kanske kan få till de, helst inte torsdag, då ska jag dejta Rickey
    Då röstar jag på onsdag.
    Värst vad du dejtar honom nu då.
  • lillronya

Hej i tråden!
    Kikar in här och kollar läget.
    Har soffan full av tonåringar igen, så jag håller mej här.
    En reflektion.... Himla skillnad om det är flest tjejer eller flest killar i ett gäng undomar.
    Jag föredrar killgänget.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17