Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2011-03-06 20:58:16 följande:
    Gahhh tjejer, har lite jobbigt nu med barnens vårkläder (i-landsproblem)
    Hade idag köpt skalbyxor till båda, ett par POP till killen och ett par Lindex (Fix) till tjejen.
    Men POP var lite för korta till killen så de ska lämnas tillbaka. Ska man ta ett par FIX till honom med tro?

Sen jackorna har jag ingen aning om än, kikat lite POP, MAT och Molo. Men Molo har ju bara softshell och jag är inte så förtjust i det. Ni andra som har skaljackor vilken har ni?
    Köp fix till honom med. Superbra!

Vi har MATs jackor, men jag hade köpt fix om vi inte hade haft de, tror jag.
    Verkar bra och prisvärda.
    Och snygga
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-03-07 13:27:27 följande:
    Hej hej

Lite FL-tid så länge Lea är nljd. Igår blev en heldag på IKEA. Inte direkt planerat men så kan det vara.

Vad händer här? 
    Verkar vara helt tomt här.

Jag sitter och försöker leta upp pengar som jag, klantigt nog, satt in på fel gironummer.
    Råkade klicka i bg istället för pg.
    Nu hittar jag inte företaget som fått pengarna.
    Vet inte hur jag ska göra heller.
    Har kollat eniro och det numret går til ett annat företag...
    Himla klanteri!
  • lillronya
    Mamma till Simon skrev 2011-03-07 13:33:19 följande:
    kan du inte kontakta banken så kanske de kan hjälpa dej kolla vem som har det nummret!?
    Jag gjorde det och jag ser ju vilket företag som har numret.
    Banken kunde inte hjälpa mej sa de.
    Googlade företaget och kollade på eniro och det finns bara ett nummer dit.
    Ringde det och han som svarade hade sålt företaget för flera år den...
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-03-07 19:23:20 följande:
    sitter här en stund, tills barnen har somnat ordenligt sedan diskmaskinen ska tömmas och fyllas.. *pust*

Ja alltid är det nåt som ska göras.

Jag ska sätta igång diskmaskinen och hänga tvätt.

Och hämta barn på fritidsgården. Eller barn och barn, men ja de stora tjejerna.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-07 19:23:35 följande:
    Nu är jag här
    Vad bra!
    Fast dej hade jag ju redan på fejjan.
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-07 19:30:36 följande:
    Jag är här!

Vi har köpt ett Wii.... behöver jag säja vad min man gör!?
    Tjena!
    Nej jag kan gissa.
    Vad bra! Då kan han göra av med överskottsenergin där när han inte har något annat att hitta på.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-07 19:33:59 följande:
    Det är ju dina barn
    Här har A kommit i säng redan och det var hemskt lugnt, trodde nästan han somnat redan
    Tittar in och ser hela garderoben utriven på hela golvet
    Ja det kommer de ju alltid att vara.

Han är ju rolig den ungen.
    Antar att inte du tycker det jämt, men ändå.Hjärta
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-07 19:36:27 följande:
    Vi har bara ett Mario Bros och så wii fit, så du kan nog gissa vad han spelar :-P
    lillronya skrev 2011-03-07 19:33:13 följande:
    Vad bra!
    Fast dej hade jag ju redan på fejjan.

Tjena!
    Nej jag kan gissa.
    Vad bra! Då kan han göra av med överskottsenergin där när han inte har något annat att hitta på.
    Precis! I natt spelade han till 00 typ.. jag gick å la mej vid 22 Har Marcus här nu oxå, att spela tillsammans är tydligen tufft
    Hahhahaha typiskt!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-08 15:22:21 följande:

Åh känner mig nöjd idag

Helt OT men vi var och gjorde allergitest idag på Ella och då tar de alltid vikt och längd också. Var inte ens en månad sedan vi var där sist. Då vägde hon 14,2 kg nu idag vägde hon 15,1 kg. Hon har för första gången spräckt 15 kilos gränsen

Visserligen med kläder på, men det räknas väl ändå

Har visserligen lyckats växa 1 cm på denna tiden också

Åh vad bra att hon växt och gått upp lite!
    Buttelina skrev 2011-03-08 15:00:59 följande:

jag kuggade på min tenta, skitockså men det gör inget bara nya tag. blev uppmuntrad av att litencorrelin ringde...

jag beställde en mini a ture anorak därifrån igår och frågade om strl 122 var ok och bad om mått. idag fick jag ett mail att hon hade jackan med sig i ett ärende som hon hade här i krokarna... så hon kom hit hem till mig så lillebror provade jackan och jag hade inga kontanter så hon litade på mig sa hon :-O i och för sig så vet hon ju var jag bor men ändååå. så himla gulligt!! har såklart betalat mitt fynd nu och sitter här och känner mig glad trots allt ,-)

Trist att du kuggade på tentan.
    Men vilken service av correlin!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17