Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Love Isac skrev 2011-03-01 22:54:41 följande:
    Usch va trist! Rynkar på näsan Blir lika berörd varje gång jag läser nått av dina inlägg om din dotters mystiska åkomma som ingen kan lista rätt på vad det är.Då hade hon ju säkert kunnat få hjälp med mediciner eller annat så hon kan vara som "alla andra" barn är i hennes ålder...Leka,springa,åka skridskor...Hoppas,hoppas,hoppas att den nsart hittar "felet" och kan hjälpa henne! Hjärta
    Vad du är snäll!!
    Ja man önskar nästan nån form av diagnos. Bara man kan få nån hjälp..
    Hoppas också.
    Tack för att du bryr dej!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Love Isac skrev 2011-03-01 23:04:47 följande:
    Förstår att du tänker så...
    Ingenting att tacka för...Är också mamma och jag förstår att det är frustrerande när ens barn inte mår bra.
    Men som sagt...Jag håller tummar&tår på att där sker ett mirakel SNART! Glad
    Hjärta
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-03-02 16:55:26 följande:
    Och apropå OT så fortsätter jag med att vara så där fånigt stolt över Noel. 2 gånger de senaste dagarna hemma har han gjort 2:an på pottan. I går sa han " jag är nog lite bajsnödig mamma, jag vill gå på pottan" . Trodde inte att jag någonsin skulle vara stolt över lite bajs
    Vilken duktig kille!
    Så himla skönt när de fixar det.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2011-03-02 19:15:50 följande:
    Jodå, jag har tre minuter att döda!
    Sen drar kidsen i mig - gräsänka ikväll. :-/

Jag är också ensam ikväll. Men mina småttar sitter nybadade i soffan och tittar på film.
    Gissar att E sover.
    N har ont och rör sej inte många meter.
    Så läget är lugnt.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2011-03-02 19:30:18 följande:
    Uschdå, lilla gumman N... Hjärta
    Hoppas verkligen ni får en tid snart!

Har just startat TVn, ska dra på pyjamaserna strax. De är rätt slut efter lång dag hos dagmman och därefter kvällsmat hos farmor o farfar som fick hämta idag när maken ska ha bilen.

He, he, Henric fick en flaska små nabbi-pärlor, lär väl få ångra det beslutet snart....

Få se om jag somnar med kidsen - ikväll med! Drömmer
    Ja det hoppas jag med! Vad det nu ska göra för nytta?

Ja du pärlor överallt snart då?
    Somna med kidsen gör du säkert.
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2011-03-02 19:36:13 följande:
    Får ni en tid hos doktorn så är det en superläkare som bums kommer på vad som fattas, en enda mirakelpilla och N slipper sina besvär! Solig Jag är obotlig optimist.... Drömmer

Börjar redan känna av lite aj, aj under fötterna här när jag går... *svär*

Hmm, jo, troligtvis blir det väl så!
    Tack! Behöver lite optimism idag.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-02 22:02:39 följande:
    Är inte helt säker, har ju inte fått så mycket info än, har tid hos dietist på  måndag
    Men vad jag förstått så ska man även undvika det som har spår av vete.
    Men som sagt jag är inte säker
    stökmamma skrev 2011-03-02 21:50:20 följande:
    nääe, usch.
    blir mycket nytt att lära sig... 
    Ja, en hel del
    Det Nora tycker var värst är att hon ska behöva gå och ta annan mat i matsalen
    Hon är i en ålder nu när man helst är som alla andra
    Hon kommer nog snart på att det är en fördel att hämta annan mat. Ibland iaf.
    Hoppas ni slipper undvika när det står spår av.
    Det är oftast bara en försiktighetsåtgärd att skriva så.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-02 22:08:17 följande:
    Ja, egentligen handlar det bara om att produkten är tillverkad i samma lokal eller nåt som sånt som innehåller ämnet va?
    För i så fall k'nns det ju inte som nån risk
    Ja precis!
    Så om man är väldigt känslig så reagerar man ju på det.
    Men i regel inte.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17