Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-03-04 21:23:24 följande:
    Tillbaka igen efter 41 minuters telefon samtal med sambon En aningens varm i örat är jag nu.
    Typiskt när det är mycket jobb.
    Fast han kanske inte jobbar nu?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-04 21:32:56 följande:
    Jo han jobbar, eller ja, sitter i lastbilen på väg hem från Västerås Blir mycket snicksnackande i luren då.
    Ja det blir ju så.

Vad fina barnen blev i nya NS!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2011-03-04 21:41:55 följande:
    Ja och speciellt när han kör hem en fredag för då är det bara typ han som kör och ingen att prata med

Jaaaaaaa visst blev dom, kunde knappt sluta titta på dom i sina nya fina kläder ju. Om bara resten kunde komma snart med.
    Har du beställt mer?

Likadant här när E fick på sej haremsbyxorna.
    La undan de till varmare tider, men använde de iaf sen. Tyckte inte de var nåt speciellt men när de kom på var de superfina!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-04 21:54:44 följande:
    Jag tyckte ju inte heller harem såg ut att vara nåt speciellt, men jag gillar dem verkligen på
    Ja jag är helt såld och måste ha till N med.
    ängeln83 skrev 2011-03-04 21:56:32 följande:
    Ja jag beställde ju lite mer i onsdags tror jag det var, skjortan, gul tunika, svart peace t-shirt och vit/röd randig långärmad.
    Javisst ja! Det läste jag ju.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-05 10:47:36 följande:
    mmm, det borde du absolut
    98 går nedanför knäna på Ella. Ronya hade ju tänkt ta 92 till sin A, men jag tror hon tyckte klänningen var för smal.
    Tror det finns en billd i BT på Ella i en 98
    Är det jeansklänningen ni pratar om?

Jag tog 92 i den men den var för trång över axlarna till A.
    Krängde den på henne med våld.  
    Syns inte riktigt på bilden hur tajt den är...

• lillronya
    Kristyr skrev 2011-03-05 22:31:03 följande:
    dött!
    Trist!
    Vi får liva upp det lite här.
    Busbellan skrev 2011-03-05 22:31:55 följande:
    Åh vad gott med godis
    Här fick sambon nåt fnatt idag och fixade trerätters så jag är ganska mätt så har faktiskt inte lyckats trycka i mig nåt godis
    Japp det var gott!
    Å vilken nice sambo.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-05 22:38:58 följande:
    Men vilken bra melodifestival det bllev ikväll. Vågade knappast hoppas på att nån mer än jag gillar the moniker, men tydligen gjorde nån det.
    Jag hejjar på den i globen!

JAG gillar också den låten.

Trodde också att jag var ensam om det.

Kristyr skrev 2011-03-05 22:36:49 följande:
    näe.. jag ska nog gå och sova nu..

Tuppen vaknar tidigt här.. och bökmaja bökar mitt i natten

Borde jag också göra.
    Dags att köra på innebandy kl 8 imorognbitti.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17