Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-03-10 10:14:38 följande:
    Smakråd please.

Vi ska ju ha namngivning för Lea på lördag om hon blir frisk Obestämd. Jag är ju allmänt förvirrad och insåg att hon kanske ska ha något fint på sig. Frågan är vad? Det blir inget lulllull som typ dopklänning eller så men det jag har att välja mellan är dessa klänningar;

Molo Hand i hand
    Molo älgar 
    Molo airbrush
    Molo Flower? (den med lila kantband och stora blommor på)
    Småfolk hästar
    Småfolk rosa med ankdamm 

Som sagt, inget som kanske känns direkt "ljuvt och fint" utan mera färgglatt men vad gör man när hjärnan verkar gå på lågvarv  
    Hmmm många fina förslag...
    Tror jag hade valt airbrush.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-03-10 10:22:56 följande:
    Den är en favorit så det kanske blir den. Eller kanske hand i hand (den känns lite passade på ngt vis just med namnet )
    Ja den är också jättefin!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-03-10 10:26:58 följande:
    Lillronya- Vad fina barnen är i sina ränder! Jag måste nog införskaffa det grön/blå snart.
    Tack!
    Ja det får du göra.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-03-10 10:57:14 följande:
    Ronya: Du har inte Me&i´s turkosa plyschtunika från i höstas med Robothunden på?
    För den kan nog passa med dom tightsen. Söta kidz som vanligt
    Ja den passar säkert jättebra.
    Men damen vägrar ju långärmat.
    Hon var i garderoben och rensade bort de sista långärmade igår...
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-03-10 10:57:14 följande:
    Ronya: Du har inte Me&i´s turkosa plyschtunika från i höstas med Robothunden på?
    För den kan nog passa med dom tightsen. Söta kidz som vanligt
    Tack, förresten.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-10 12:06:52 följande:

såååå glad att bella vill ha sånna här i år och tack snälla busbellan som hjälpte till med strl.

Åh så fin hon är!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-03-10 16:00:37 följande:
    Isch då. Trist med bestämda viljor ibland.
    Men förstår precis, långärmat går inte hem här spec. heller.
    Nä ibland är det bara jobbigt med starka viljor. Fast för det mesta är det bra.
    Nästa gång testar vi med jeansklänning till.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-10 21:25:49 följande:
    lillronya skrev 2011-03-10 21:18:39 följande:
    ÅH SNYGGA!
    Ja, visst var dom
    Ska bara få Nora att tycka det också, men det tror jag att hon gör de är i hennes stil

Hon har ju haft de svarta hummel i den modellen, de med röd och blå rand och fy vad trist det är att det är för små
    Trist när favoriter blir för små.
    Grim käkade upp kardborrbanden på Nikitas tretornkopior inatt.
    Hon blev helt förtvivlad.
    Men idag har vi sprätt av banden och gjort hål och satt skosnören. Så nu är hon glad igen.
  • lillronya

Hej i tråden!

Jag borde fota och lägga ut kläder på fb, men jag kikar in här istället.

Mamma till Simon skrev 2011-03-11 16:28:42 följande:

Hej i tråden!

Har varit på kurs hela dagen, så vad händer här?

Verkar lugnt som vanligt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17