Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-12 16:10:56 följande:
    haha
    Busbellan skrev 2011-03-12 16:11:16 följande:
    Lite kanske
    Så du jobbar ikväll alltså, då får du titta på melodifestivalen i lugn och ro kanske
    Tyvärr är där ju inte lugnt förrän efter 21 så det blir till att sätta igång alla tvapparaterna och titta lite i vart rum.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-12 16:22:25 följande:
    Den tröjan är fin framifrån, men jag är inte så glad i grått

Frågan är om inte tröjan kanske blir använd mer. Används ju i alla väder under våren/sommaren, llinnen använder vi nästan bara varma sommardagar.
    Får nog räkna hur många han har av varje sort och bestämma mig efter det

Denna tröjan är nog oslagbar.

• lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-12 16:29:53 följande:
    jaa den är skitfin. synd bara att den har så mörka kantband.. kunde varit röda eller nått
    Jag gillar ju de mörka.

NU ska jag köra till jobbet.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-03-12 22:16:30 följande:
    ingenting just nu va det verkar
    Nä här var det ju toklugnt.
    Busbellan skrev 2011-03-12 22:17:16 följande:
    Vi har tittad på melodifestivalen och N var i alla fall nöjd med resultatet :)
    Förmodar att vissa hemma också är nöjda.
    Det var faktiskt flera låtar som jag gillade i år. Men bara en som jag tyckte skulle vinna. Eller möjligen två.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-12 22:22:41 följande:
    Var nog bara en enda jag tyckte var en så bra låt så den var vär att vinna, the moniker så klart
    stökmamma skrev 2011-03-12 22:20:48 följande:
    Loppans favorit sen hon hörde den första gången
    Jag tycker väl sådär om låten, men han är ju behaglig att titta på i alla fall
    Jag gillade ju också the moniker.
    Fullständigt härligt galen.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-12 22:28:52 följande:
    man blir glad av den låten
    Ja verkligen!
    Men swingfly och the playtones var också låtar som kommer att hänga kvar ett tag hos mej iaf.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-03-12 22:34:44 följande:
    Gillar ju inte swingfly alls, men the playtones är bra
    Tror jag måste köpa melloskivan i år med..-)
    Ganska rolig att ha bilen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17