Busbellan skrev 2011-01-19 19:07:51 följande:
Ja, stövlarna var nog hon själv, skrev det här ovan
Jag går absolut inte runt och är irriterad, vårt dagis är super på alla sätt och vis kan inte vara bättre. Det är den äldre av pedagogerna som alltid vill ta på barnen lite extra har märkt det innan. Trodde det skulle räcka med att helt enkelt inte ta dit en extra tröja, men tydligen inte
Jo förresten en sak irriterar mig lite. De har hänt några gånger att de hängt Ellas molo i torkskåpet trots att jag sagt flera gånger att de inte får vara där, och att jag erbjudit mig att sätta en lapp på torkskåpet, men det skulle inte behövas.
Jag vet att det är svårt att hålla reda på därför tog jag upp det med lappen.
Annars tycker jag det är en bra idé att bara ha torkskåpet på 40 grader så blir inga kläder förstörda, men där kör de på 50-60 grader
Ja o det där med torkskåpet har jag märkt vilken skada det verkligen gör. Båda våra småttingar har ju molo overaller. Den ena har de haft i torkskåpet och den andra har inte varit där. Den som varit i torkskåpet blir jättekonstigt blöt nu i detta väder, det går inte helt igenom men det suger liksom upp och ser blött ut. Den andra syns det knappt att den varit ute. Och de vantar som varit i tokskåp håller inte alls, och de som inte varit är snustorra.