• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Chokladmoshin- Grattis till det vinnande budet! Skål

Idag kom paketet från Babyshop som jag beställde igår. Snabbt som rackarn meeeen.... Safariprintet föll inte i god jord här hemma. Tror att Noel tyckte alla ögon var lite läskiga (borde ju ha fattat det efter att ha fått plocka ner en tavla med en söt katt som "tittade" på honom i hans rum) Nu blir det retur och sen en Corvette T-shirt istället som jag först tänkte. Lurven gillade han däremot och det är lite stor men det funkar absolut ändå.
  • ChokladMoshin
    movie skrev 2011-01-19 19:37:27 följande:
    Alice har nästan slitit ut sin london tröja, hon älskar den för att det är godisar på den

Choklad: Super grattis till husköpet, när får vi se bilder
    Tackar!
    Inget kul att se bilder för det är sååååå 70-tal. En gubbe som bott där och rökt in det och inte renoverat nåt alls förutom badrummet som var topprenoverat.
    Fotar sen när vi flyttat in, innan och efter The Makeover
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2011-01-19 19:39:07 följande:
    choklad: vilken stl har mini på colibriklänningen? 62? ser ut att va perfekt på henne. hur stor e hon nu, vet du det?
    Jäpp ,det är 62.
    Hon var i förra veckan 58 lång och vägde 5050g
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2011-01-19 19:40:11 följande:

Idag kom paketet från Babyshop som jag beställde igår. Snabbt som rackarn meeeen.... Safariprintet föll inte i god jord här hemma. Tror att Noel tyckte alla ögon var lite läskiga (borde ju ha fattat det efter att ha fått plocka ner en tavla med en söt katt som "tittade" på honom i hans rum) Nu blir det retur och sen en Corvette T-shirt istället som jag först tänkte. Lurven gillade han däremot och det är lite stor men det funkar absolut ändå.
    Tack
  • movie

Vilken jätte söt pytte liten Saga i bt.

Och himla massa fina barn och shopping som alltid!

Alice 080728 Iris 100531
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-01-19 19:40:11 följande:

Åhhh vilken lurv blev det? Berrie?
  • h80

OT, men ni är ju många i tråden som har dagisbarn så jag frågar iallafall. A började inskolning på dagis förra veckan. Det gick bra när jag var där, tors o fredag var hon där själv o hon var lite fundersam men det gick bra. I måndags var hon lite ledsen när jag lämnade, men det gick snabbt över. I tisdags var hon hysteriskt ledsen när jag lämnade o hon hade varit ledsen under största delen av tiden som hon var där (3timmar), när jag hämtade kom hon springade o gråtande o skrek A GÅ HEEEEM. Idag har hon varit ledig o nu ikväll så nämde jag att imorgon är det dagisdag, hon blev jätteledsen o sa NEJNEJNEJ. Hur 17 gör vi nu Rynkar på näsan

• movie
    ChokladMoshin skrev 2011-01-19 19:40:54 följande:
    Tackar!
    Inget kul att se bilder för det är sååååå 70-tal. En gubbe som bott där och rökt in det och inte renoverat nåt alls förutom badrummet som var topprenoverat.
    Fotar sen när vi flyttat in, innan och efter The Makeover
    Då har jag nått att se fram emot då
    Alice 080728 Iris 100531
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-01-19 19:48:26 följande:
    OT, men ni är ju många i tråden som har dagisbarn så jag frågar iallafall. A började inskolning på dagis förra veckan. Det gick bra när jag var där, tors o fredag var hon där själv o hon var lite fundersam men det gick bra. I måndags var hon lite ledsen när jag lämnade, men det gick snabbt över. I tisdags var hon hysteriskt ledsen när jag lämnade o hon hade varit ledsen under största delen av tiden som hon var där (3timmar), när jag hämtade kom hon springade o gråtande o skrek A GÅ HEEEEM. Idag har hon varit ledig o nu ikväll så nämde jag att imorgon är det dagisdag, hon blev jätteledsen o sa NEJNEJNEJ. Hur 17 gör vi nu Rynkar på näsan
    Åh vad jobbigt för er! Noel har varit ledsen vid lämning men det har gått över i ett nafs. Kan ni inte få vara mer några dagar till då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17