h80 skrev 2011-01-19 20:15:47 följande:
hon fyllde 2 i oktober. Funderar på att ta några dagar nu o vara med på dagis o sen får hon sluta o så börja i höst igen. Vill ju inte att hpn ska ha nån negativ bild av dagis o det har hon nu
Vi hade oxå en jobbig inskolning med Milo. Inskolningen sköttes väldigt dåligt, 7 barn inskolades samtidigt och dom hade ingen speciell inskolningspedagog/barn. Det var sååå rörigt! Han slutade inte heller skrika efter att jag hade gått. Vi tog en veckas extra inskolning. Men han blev lääänge ledsen när jag skulle gå, ofta under dagen med. Det var skitjobbigt, men blev bättre efter några månader.
Än idag är han inte överlycklig över dagis. Han tycker det är roligt där, det säger han varje dag, men han är HELST hemma med mig. Det känns som att alla andra barn bara springer in på dagis helt överlyckliga och aldrig vill hem, det är så det "ska" vara på något sätt verkar alla tycka.
Din tös är så liten, jag hade absolut tagit hem henne igen och gjort ett nytt försök i augusti.... Eller om du vill försöka så försök med inskolning i en vecka till och går det inte sen hade jag struntat i det...