Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Är det någon som har tips på en fin lite tjockare/varmare filt som man kan ha i barnvagn? Den ska vara stor (till Noel) och behöver inte vara dansk.
Är det någon som har tips på en fin lite tjockare/varmare filt som man kan ha i barnvagn? Den ska vara stor (till Noel) och behöver inte vara dansk.
Hemma igen efter dagishämtning. Just nu är jag "dumma mamma"
och Noel är på risigt humör
Smilla och Busbellan- finfin shopping!
Lalalong- Coola Klara i solbrillsen 
Bubblan- Vad fin Ida är i de lila/gula ränderna! Melton strumpor? Är dem bra?
En fråga till er som lägger upp i BT, sparar ni fotona i mappar först eller laddar ni direkt från datorn nu?
ÄR så van att samla i mappar men det är väl kanske onödigt nu?
Goddagens!
God morgon!
Här fick man inte sova länge pga en morgontrött och tjurig N som vägrade gå till dagis. Sambon fick tvinga på kläderna och självklart missade han att det är fotografering idag så det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Dessutom fick jag igår veta att fotograferingen är idag. Mailen från dagis kommer tydligen inte till mig och sambon har inte läst det. Typiskt att jag har fått tid för klippning i eftermiddag...
Fördelen med att vara uppe tidigt är att man hinner en del. Har städat och tvättar. I dag kommer svärisarna och stannar till söndag. Imorgon svägerskan
Fullt ös! N fyller ju 3 på lördag, stora killen
Finns det fortfarande en salgtråd? Jag undrar vad priserna på Småfolks salg ligger på? Vet att jag fått pris på tröja för länge sen men jag är i amningskoma nu och minns inget ![]()
Suck, det var den tiden man fick. *gallskrik här*
Någon får gärna skriva i min GB lite salgpriser eller länka till salgtråden.
CU
God eftermiddag!
Då var Noels 3-årskalas för släkten över, bara ett kompiskalas nästa helg.
Vilka fina kids i BT!
Var hittar jag salgtråden? LIgger det info om Småfolk där? Undrar fortfarande över priserna...