Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

God morgon!

Hoppas kunna sitta här en liten stund innan Lea pockar på uppmärksamhet.

Smilla- Vad fin Svea är i velourbyxorna! Här har vi också ett par såna hemma men de är inte ens provade än, de ser så stora ut.

Tjolla- vilka söta kids du har! Och åkpåsen var superfin *skapar habegär*

• Duntoffla
    Ocikatten skrev 2010-09-29 09:08:18 följande:
    Oh du härliga habegär... Drömmer Flört
    Eller hur? Jag har köpstopp from 1 oktober så jag måste ju passa på att shoppa järnet innan
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2010-09-29 09:15:12 följande:
    Ha, ha, hur fasikens kan man ha köpstopp framåt?!?! Guld i mun
    Jag måste verkligen ha en shoppingfri månad, det har handlats så mycket senaste tiden. Iofs inte barnkläder men annat. Tur att jag har fixat ombud och att Småfolk räknas på september månad

Dessutom är jag ju mammaledig nu och får typ ut halva lönen Obestämd
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2010-09-29 09:58:03 följande:
    Jo, pengarna är ju en begränsande faktor!
    Dock brukar de vara att de tar slut och sen är det köpstopp, men det är duktigt av dig att kunna planera in köpstopp i framtiden! Ska jag påminna dig om jag hör nåt köp-snack i tråden... Drömmer
    Ja, gör gärna det (vill dock tillägga att ett par saker redan är på g som sagt) Så du inte tror jag har usel karaktär
  • Duntoffla

God morgon!

SmillaMilla skrev 2010-09-30 07:55:23 följande:
    God morgon!

Det blev dessa:

www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...

www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...

Tror absolut att det är sveass färger. Så kanske det blir outfiten till dagisfotot.
    Åh de är fina. Jag har penseerna i body och muddbrallorna med samma ränder. NU hoppas jag bara att snart kunna få använda dem
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-09-30 08:09:21 följande:
    Godmorgon flickor.

Hua så kallt det var idag, 1 grad, känns som det snart är dags för vinterkläder ju.
    Idag hoppas jag att paketet från Eleraff kommer.
    Råkade visst trilla dit på Ajabajas Småfolk rea igår, nån som beställt och fått nån mer bekräftelse om det fanns?
    God morgon!

Ja, nu börjar det bli kyligare nattetid. Det ser däremot ut att bli en superfin dag. Vad köpte du?
    SmillaMilla skrev 2010-09-30 08:09:51 följande:
    Ja men visst är de fina. Hoppas att de är lika fina irl.
    Finare Klarare i färgerna än på produktbilderna
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-09-30 08:24:30 följande:
    Smilla, fick eta lite, men hittade en bild med den på i alla fall
    Häromdagen hade hon den till rosa/rosa katvig, också jättefint

Vad fin hon är i den!
    ängeln83 skrev 2010-09-30 08:39:06 följande:
    Morning

Ja, ryyys så kallt det är på nätterna, men som tur väl är så är det soligt och fint på dagarna så då blir det ju lite varmare. Här ser också ut att bli en underbar höst dag.

Köpte detta, hoppas nu allt fanns. Egentligen är det Liam som behöver mest kläder men som vanligt är det lättare att hitta till Meja, hon är dessutom galen i katter så dessa kunde jag inte låta bli

www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mo...#
    Superfina! Är också sugen på katterna och lite annat men det kanske är dumt nu när jag har ett ombud på Småfolk
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 08:36:17 följande:
    Mårning!!

Här hoppas det ser jag

Här är det rätt lungt på hoppingfronten, såååå tråkigt men varenda krona går till huset just nu
    Morrn morrn!

Ibland kan det behövas också. Jag shoppar inte heller något. Däremot insåg jag nyss att jag borde shoppa lite bodys i storl 62 för det hade jag inte så många. Köpte en del kortärmat som jag sålt.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 08:42:58 följande:

100 dagar kvar av den här graviditeten OM jag prickar BF vilket jag aldrig gjort so far

Bäbis ligger låååååångt ner och det känns som den ska sparka sig ut ibland, hua va obehaglig känsla..

"Bara" 100 dagar kvar? Tiden går fort ( i alla fall fram till sista månaden) Jag hade också mycket känningar av Lea i magen, det ilande och hon sparkade järnet.
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2010-09-30 08:55:10 följande:

Ja men en sådan här måste hon ju ha
    Vilken söt!

Nu sitter ngn här brevid och "pratar" och verkar bli argare och argare. Bäst att ta upp och sen äta frukost. Det kommer en kompis hit med en bebis på 9 månader
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17