-
Det är Cupsklänningar vi har i 80, 86 och 92 :)Duntoffla skrev 2011-06-03 23:21:08 följande:Jo, det är ju sant. Hon har ju 62/68 i några nu. Börjar väl iofs bli lite små. Får fundera till imorgon. Noel blev i alla fall frälst i printet (skidflickorna) så nu får jag leta linne till honom. Om han har mestadels 110 i sina plagg, en del 110/116, bör jag då ta 110 eller 116 i linnet om jag får tag i ett? -
Hörrni, hörde ryktas om att Molo första kollektionen är på väg nu i dagarna precis!
-
Japp hörde det från siggeojuno att de väntade leverans vilken dag som helst.Busbellan skrev 2011-06-09 23:05:52 följande:Va redan????
Måste ut med endel på tradera alltså så jag kan shoppa mer
-
Blir det för jobbigt så se till att få utskrivet, nu ska vi se här, tavegyl flytande tror jag. Vi fick ge E cocktails av Alvedon, Tavegyl och julmust :) Tavegylen blev han trött av vilket var skönt så han fick sova mycket för han led verkligen, så synd om honom helt nerlusad av koppor var han.Buttelina skrev 2011-06-10 13:37:51 följande:ja det måste man
ok tack! potatismjöl sa min mamma med.aha vad bra. då är det kansek bra på mig med som alltid reagerar kraftitg på myggbett?Busbellan skrev 2011-06-10 13:24:20 följande:Xylocain finns receptfritt, har alltid det med mig på sommaren, perfekt på bett av alla slag
får köpa allt o testa
-
Hur lyder domen?? :)RååSa BuBBlan skrev 2011-06-10 18:17:48 följande:MoloNyheter hos babyfryd.dk :) -
Någon som vet någon butik som har gammalt NS kvar?? Måste ha den kortärmade blårutiga skjortan från förra våren i stl 116
-
Busbellan skrev 2011-06-11 22:43:42 följande:Jag insåg idag att om jag ska beställa fler får vi nog gå upp i storlek. Den storleken Ella har slutar helt plötsligt en bra bit över knäna, lite kort för min smak, men funkar i sommar i alla fall
Får bli större i de långärmade sen
Tjenare, jopp jag är här nu. vaknade av mig själv typ kl 07 en söndag, nästan pigg nu till och med :)
Vissa tyger kan ju krympa lite i tvätten. Jag tvättar ju aldrig tygerna innan så att säga, ja menar gör Molo det?? :) men jag tvättar ju alltid en bit för att se om den släpper i färg och verkar krympa. Men kan ju ha varit så att just dina har krymt någon cm, har för mig att dina är 56 långa, vanliga 98/104 gör jag i 54cm. Men 110/116 vore nog bättre nästa gång.
Ni gör mig generad med era lovord, är ju typisk svensk och klarar inte beröm så bra :) Men roligt att de uppskattas iaf!! Här används våra flititgt också, speciellt våra enfärgade.
Om ni ska beställa nån mer tänk på att absolut senast onsdag annars hinner jag inte innan semestern :) Och långärmade är på g....måste ordna några bra ärmmått först bara sen jäklar ska det tillverkas i sommar
-
Busbellan skrev 2011-06-12 16:18:43 följande:Hoppas du inte tog det som någon kritik att jag tyckte de började bli korta, för det var absolut inte menat så
det är nog snarare jag som inte hänger med i växandet här, Ella har precis dragit iväg 3 cm på två mån, klart det märks på kläderna
Haha nej gud nej, det kändes inte som någon kritik. Men vissa tyger kan krympa lite också men försöker ha koll på de flesta så det slipper bli fel. Men nästa storlek är nog bättre för Ella iaf. Lite hjälp med armmått skulle jag behöva ha av dig eller någon annan i de storlekarna. Så jag inte får till för korta långärmade sen :)
Är så sjukt shoppingsugen! Förstår inte hur jag kan vara det när jag shoppar mest hela tiden känns de som.
-
Hmm sveaklänning, nu blev jag nyfiken, vad är det för någon?Tynne skrev 2011-06-12 21:51:19 följande:OT men hoppas ni tjejer kan hjälpa mig.
Vart kan jag få tag på en svea klänning?
Har googlat men utan resultat, och inte på tradera heller.
Storlek 86/92 eller 98/104, eller om det är enkelstorlekar på dom så antingen stl 92 eller 98.
Inboxa mig gärna om tips!
-
Kör ni 16 tum till Max? Vi kör 14 och tycker att det är helt perfekt för E men får väl köpa ny nästa år kan jag tro, han är ju bra mycket längre än Max ju.Smultronhjärta skrev 2011-06-13 14:14:18 följande:Max har precis fått en Meridacykel-den verkar stabil och hållbar
www.merida.se/barn-16.162813.no.html