• Helle
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-24 13:40:09 följande:
    Varit hos doktorn nu, hittar inget fel på henne men om jag inte får i henne ok med vätska tills i morgon vid lunch, dvs cirka 1 liter så ska jag ringa ner och då kommer dom kontakta hbg så dom säkert tar emot mej....
    Usch, vad jobbigt för lillgumman och dig. Hoppas det vänder snart och att hon känner sig piggar. 
  • Helle

Tjejer, får man vara lite OT så här på fredagen och fråga om ni vet någon bra film. Ska helst vara en som passar både mig och mannen, så tyvärr inte alltför tjejig

• Helle

Haha, ni är ju ändå här ändå  

Jag har lekt med lite bilder i Lightroom och sprungit mellan tvätten, men nu tror jag det bara får bli soffan och slösurf här också. Har ni några bra slösurfartips

• Helle
    Mawe123 skrev 2011-03-04 20:29:40 följande:
    Jag sitter framför tv:n med datorn i knät och försöker hålla mig från att gnaga på naglarna - skulle sitta fint med en bit mat nu, men jag kör stenhårt på vass vägran Flört
    Gud vad duktig du är. Det ska du veta att jag tycker!
    Och tänk vad du kommer att njuta i sommar när målet är nått och du tar en glass i solen. Solig 
  • Helle

Hej hej

Smilla: jag tycker elefanterna.

Lilla ego: angenämnt problem Jag har samma med min lilla kille. Han kan typ inte ha något från förra året.  

• Helle
    jompa skrev 2011-03-06 20:58:16 följande:
    Gahhh tjejer, har lite jobbigt nu med barnens vårkläder (i-landsproblem)
    Hade idag köpt skalbyxor till båda, ett par POP till killen och ett par Lindex (Fix) till tjejen.
    Men POP var lite för korta till killen så de ska lämnas tillbaka. Ska man ta ett par FIX till honom med tro?

Sen jackorna har jag ingen aning om än, kikat lite POP, MAT och Molo. Men Molo har ju bara softshell och jag är inte så förtjust i det. Ni andra som har skaljackor vilken har ni?
    Jag köpte Fix till båda mina, fick ett så bra pris så det inte gick att låta bli liksom
    Skaljackor har vi Didrikson (arvegods) och sen blir det Småfolks till yngste. Till den äldste som behöver ny vet jag inte riktigt än.

Smultron: härligt med hus. Grattis!

Mammastök. Usch, det låter inte som nån rolig dag. Kram till dig.  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17