Joggy skrev 2012-01-01 17:07:40 följande:
Tessie, funderar på om jag ska köpa den rosa jackan med inför nästa år. Kan köpa den för halva priset. Dottern gillar inte overall, försökt med PoP-overallen i helgen men hon vill ha tvådelat tydligen. Vet inte varför. Så "termosar" använder hon varje dag till skillnad från dina barn. Men tror kanske 104 räcker då den är längre i modellen. 110 i castor som jag köpt kommer bli lite lite stor till nästa höst. Men hur är den rosa färgen i verkligheten? Är den väldigt självlysande? Verkar svår att fånga på bild.
Förresten köpt en lila fleecejacka från Ej Sikke Lej (på rea) som var underbar. Ganska bred i modellen tyckte jag. Perfekt när man är lite rund om magen.
Förlåt har helt glömt bort att svara

.. Men Panther är väldigt "skrikigt rosa". Jag tycker den är jätte fin! Barnet lyser verkligen upp och syns överallt

. Så gillar du "skrikiga" färger så säger jag köp - annars avstå :-P.. Jag tycker inte denna är speciellt stor i storleken.. Den är lite längre i modellen och så men inte speciellt stor.. Lägger in en bild på dottern i storlek 98. Hon var här 93 cm lång och vägde ca 16,3 kg.. Jag trodde inte den skulle räcka hela vintern men det gjorde den precis (kortet taget i mitten av oktober..)..