• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2010-05-18 14:58:04 följande:
    men en tös på 4 är ju plättlätt! Nåt rosa som glittrar - kan aldrig bli fel (oftast) lite finare pärlor eller så brukar vara uppskattat. Lite beroende på vad man vill hålla sig i för prisklass.

Nope , jag stängde ner innan jag gjorde ngt dumt ... så som att bli fakturerad för det som låg i varukorgen
  • Helle
    stökmamma skrev 2010-05-18 15:03:24 följande:
    det som är så mycke lättare än till pojkar
    Ja, jag vet ju det, egentligen, men där jag var och skulle handla så fanns det liksom inte riktigt något superbra. Så det fick bli my little pony och bebis pony. Hoppas det går hem
    Philip som också snart blir fyra tittade på det när jag kom hem och såg väldigt förvånad ut - jaha, var det enda som kom ur honom. Jag vet inte riktigt om han tyckte att det var ett bra köp
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2010-05-18 15:09:32 följande:
    Hahaha Nja sådär lät det som va?
    Men det går säkert hem hos födelsedagsbarnet!

Å varför kan jag ej citera?
  • stökmamma
    Helle skrev 2010-05-18 15:09:32 följande:
    blir nog toppen!
    här skulle det gå hem iallafall ja. även hos Alfred
    andras barn och mina älskade ungar
  • LJ2
    Helle skrev 2010-05-18 14:15:38 följande:
    Måste bara få dela med mig av min glädje någonstans. Min allra bästa vän fick idag en son, efter 8 missfall och 7 IVF:er Är så glad för hennes skull.  Och för att inte vara helt OT så blev det lite shopping hos Babyshop också
    Men gud va glada de måste vara!!!! {#lang_emotions_flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • Lantani

www.babyshop.se/system/search/product.asp

Är den flickfärg tycker ni? Hade nämligen tänkt beställa syskonmatchning och såg att den fanns i overall också..
    Tycker dock det är svårt med storlek.. Lillasyster kommer i augusti och  jag hade tänkt ta strl 62 i hennes overall, så att hon kan ha den i höst, blir det bra tror ni?

sen vad skilljer mellan babystrl på lurvjackan och vanliga lurvjackan? Såg att strl 92 fanns på båda nämligen.. Sonen har en lurv overall i strl 80 som precis är urvuxen, främst på längden, bör jag ta strl 92 till honom till höst?

• h80
    etindris skrev 2010-05-18 14:33:52 följande:
    h80: vad kul att det äntligen funkade vad köpte du för något.Jag köpte bara molo. Till Tindra 22 månader blev det kaninklänning, kanin sommarsuit, röd/vitrandig klänning, prästkragebodyTill Emil 3 år: Molo robott tröjaHelle: underbart att höra. Måste kännas fantastiskt
    Bara molo
    Till storasyster 1½: girly rainbow klänning, truckmössa
    Till lillasyster 3 veckor: girly rainbow byxor, truckmössa, rainbow haklapp o stjärnhaklapp
  • Greksmurfen
    Lantani skrev 2010-05-18 16:59:35 följande:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=... Är den flickfärg tycker ni? Hade nämligen tänkt beställa syskonmatchning och såg att den fanns i overall också.. Tycker dock det är svårt med storlek.. Lillasyster kommer i augusti och  jag hade tänkt ta strl 62 i hennes overall, så att hon kan ha den i höst, blir det bra tror ni? sen vad skilljer mellan babystrl på lurvjackan och vanliga lurvjackan? Såg att strl 92 fanns på båda nämligen.. Sonen har en lurv overall i strl 80 som precis är urvuxen, främst på längden, bör jag ta strl 92 till honom till höst?
    blir nog kanon=) jag har 62 i lillan lurvjacka=)... komer leta efter en fleeceoverall i 56 dock, maxen har fortfarande sin i stl 80 på dagis å han e 84cm.
    ja en 92 bör bli kanon.. maxen kan faktiskt ha sin 92 redan nu, men den e ju stooor =)...
    mamma till Maximilian född 081028
  • minamor
    Greksmurfen skrev 2010-05-18 18:17:19 följande:
    shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3...shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3...shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3...shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3...åhhhhhh va fina.. har tittat på dem ett bra tag.. skriker dem inte      MAX =POT men iaf.. ingen som vet vart ja kan hitta dessa men med rabatt??kostar ju skjortan =S... MEN ÅHHHHH VA FINA
    hittade endast denna färg http://www.oiidesign.se/designers.php?designerid=97&prodid=1332&colorid=1957 till 25 % rabatt hos oiidesign. De har visst 25 % på allt, såg att de däremot var lite dyrare än de du hittat. Fraktfritt har de också :)

EJ min butik!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17