• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    minamor skrev 2010-05-18 18:33:37 följande:
    hittade endast denna färg www.oiidesign.se/designers.php?designerid=97&... till 25 % rabatt hos oiidesign. De har visst 25 % på allt, såg att de däremot var lite dyrare än de du hittat. Fraktfritt har de också :) EJ min butik!
    hmm nja inte redigt maxen färg ;).. men den va fin med å de hade en gula sprkbyxan men inte i hans stl =(..... tack iaf....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Helle
    Greksmurfen skrev 2010-05-18 18:17:19 följande:
    shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3... shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3... shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3... shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3... åhhhhhh va fina.. har tittat på dem ett bra tag.. skriker dem inte      MAX =P OT men iaf.. ingen som vet vart ja kan hitta dessa men med rabatt??kostar ju skjortan =S... MEN ÅHHHHH VA FINA
    Superfina är dem Gustav har vanliga byxor i blått och de är kanon till massor av plagg. 
  • Greksmurfen
    Helle skrev 2010-05-18 19:06:49 följande:
    Superfina är dem Gustav har vanliga byxor i blått och de är kanon till massor av plagg. 
    jo verkligen;)...

ahh a tyst å lugnt det är... maken söver maxen för natten =)...hoppas bara a´han sover hela natten å inte vill stiga upp kl 05.00 igen =S...man va ju stendöd vid den tiden =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • lillronya

Godkväll i tråden!
    Äntligen har vi fått sol och värme här.
    Sååå härligt!
    Hoppas det får stanna lite också.

Hur har ni det här? Eller alla kanske är ute och glassar i solen?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2
    lillronya skrev 2010-05-18 19:32:12 följande:
    Godkväll i tråden! Äntligen har vi fått sol och värme här. Sååå härligt! Hoppas det får stanna lite också. Hur har ni det här? Eller alla kanske är ute och glassar i solen?
    tror alla hänger i salgtråd o väntar.. haha ingen vågar skriva nåt nånstans snart alla väntar på info =))
    vi har ingen sol?? hoppas den kommer uppåt i morgon =)
    * 3 underbara busfrön *
  • ängeln83

Godkväll

Har spenderat eftermiddagen i trädgården, alltså FY, finns det nån som tycker trädgårdsarbete är kul? Nä nu får det bli gräs, sten och murar överallt.
    Har så jädrans ont i ryggen att jag blir tossig snart.
    Gnäll gnäll

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-18 19:49:51 följande:
    GodkvällHar spenderat eftermiddagen i trädgården, alltså FY, finns det nån som tycker trädgårdsarbete är kul? Nä nu får det bli gräs, sten och murar överallt. Har så jädrans ont i ryggen att jag blir tossig snart.Gnäll gnäll
    ohhhh jag ÄLSKAR trädgården med blommor och gå omkring och pilla med allt klippa, rensa, plantera osv är sååå kul men ogräsrensning är väl mindre kul
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-05-18 19:32:12 följande:
    Godkväll i tråden! Äntligen har vi fått sol och värme här. Sååå härligt! Hoppas det får stanna lite också. Hur har ni det här? Eller alla kanske är ute och glassar i solen?
    God kväll!

Vi har också rätt varmt ute även om det inte är mycket sol,underbart oavsett{#lang_emotions_sunny}

Annars så är jag riksförbannad eftersom "min" grupp på distanskursen jag läser fick för sig att bojkotta mig och en annan medlem utan att säga något så nu står vi här 1 vecka innan grupparbetets inlämning/redovisning utan en skriven rad{#lang_emotions_cry} De a n t o g att vi hade hoppat av-jaha,mailar man inte och meddelar någonting isf?
    Åh jag är så arg så att jag ska ta mig ett glas vin för att stilla ilskan som hoppar runt i kroppen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2010-05-18 19:49:51 följande:
    Godkväll Har spenderat eftermiddagen i trädgården, alltså FY, finns det nån som tycker trädgårdsarbete är kul? Nä nu får det bli gräs, sten och murar överallt. Har så jädrans ont i ryggen att jag blir tossig snart. Gnäll gnäll
    Jag funderar på att asfaltera {#lang_emotions_dreamer}

Tycker det är kul men har inte tid ju!!
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 19:53:39 följande:
    God kväll! Vi har också rätt varmt ute även om det inte är mycket sol,underbart oavsettAnnars så är jag riksförbannad eftersom "min" grupp på distanskursen jag läser fick för sig att bojkotta mig och en annan medlem utan att säga något så nu står vi här 1 vecka innan grupparbetets inlämning/redovisning utan en skriven rad De a n t o g att vi hade hoppat av-jaha,mailar man inte och meddelar någonting isf?Åh jag är så arg så att jag ska ta mig ett glas vin för att stilla ilskan som hoppar runt i kroppen
    men hur kunde dom anta en sån sak
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17