• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 20:11:14 följande:
    Ja de kan fara åt....pipsvängen Fiiiin Näe-vi får väl se vad läraren säger imorgon! Jag hoppas att vi slipper muntliga redovisningen nu bara för det
    vad är det du läser?
  • ängeln83

Åh, nästa vecka säljer vi vagnen *happy happy happy*
    Så på torsdag åker jag och beställer en ny till Meja

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Griffelfot

Hjälp!!!

Velar om storleken på en lurv till sonen. Tänkt till hösten... Han har 80/86 i det mesta nu. Som jämförelse är hans Pop skaljacka i 80 fortfarande rymlig.

Vad tror ni? 86 eller 92

♥Elliot 10/11-08♥ Bloggar på griffelfot.blogg.se/
  • Kristyr

Smultron> Tips på hållbara jeans till sonen? {#lang_emotions_tongue_out} Han och även lillesyster har fått plats hos en ur och skurdagmamma! {#lang_emotions_sunny}

• Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-05-18 20:16:36 följande:
    vad är det du läser?
    Personalekonomi..där redovisningen för grupparbetet ska innefatta fakta från ett företag...Det kan ju bli aningens tight att fixa ett företag,analys och färdigskrivet arbete på en veckas tid{#lang_emotions_undecided}
    Jag har iofs dragit iväg ett vuxet skällmail till dessa som högg mig i ryggen så nu känns det lite bättre
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-05-18 20:20:11 följande:
    Smultron> Tips på hållbara jeans till sonen?  Han och även lillesyster har fått plats hos en ur och skurdagmamma!
    De som har klarat Max vilda framfart bäst är H&Ms jeans
    Lova ska även hon gå på Ur&Skur-såå bra!
  • Greksmurfen
    Griffelfot skrev 2010-05-18 20:18:56 följande:
    Hjälp!!! Velar om storleken på en lurv till sonen. Tänkt till hösten... Han har 80/86 i det mesta nu. Som jämförelse är hans Pop skaljacka i 80 fortfarande rymlig. Vad tror ni? 86 eller 92
    hur lång e E??
    har en 92 som väntar... dock så passar både 80 ocg 86 med...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 20:22:16 följande:
    De som har klarat Max vilda framfart bäst är H&Ms jeans Lova ska även hon gå på Ur&Skur-såå bra!
    okey..HM *ryser lite* men om de håller bra så är det nått att testa.

Hade sån tur så dagmamman har en plats ledig nästa höst. Så bäst och såååå nöjd är jag, slipper magontet jag har haft för barnomsorgen och nu är den fixad för båda barnen.. {#lang_emotions_heart} Hade sånt flyt.
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-05-18 20:28:10 följande:
    okey..HM *ryser lite* men om de håller bra så är det nått att testa. Hade sån tur så dagmamman har en plats ledig nästa höst. Så bäst och såååå nöjd är jag, slipper magontet jag har haft för barnomsorgen och nu är den fixad för båda barnen..  Hade sånt flyt.
    Jo även jag ogillar starkt HM annars men deras jeans håller väldigt bra! Ja, JsN de är inte bra ur många aspekter men hållbara är de och billiga

Flyt är nog vad jag önskar mig mest just nu......eller en himlans massa skrivmotivation
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 20:31:27 följande:
    Jo även jag ogillar starkt HM annars men deras jeans håller väldigt bra! Ja, JsN de är inte bra ur många aspekter men hållbara är de och billiga Flyt är nog vad jag önskar mig mest just nu......eller en himlans massa skrivmotivation
    hms jeans är BÄST. håller med!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17