• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Fantastiska Skatt
    OBS!! Ny pressbild!!
    Kanske jag ska säga också, men samma gamla jag
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 19:53:39 följande:
    God kväll! Vi har också rätt varmt ute även om det inte är mycket sol,underbart oavsett Annars så är jag riksförbannad eftersom "min" grupp på distanskursen jag läser fick för sig att bojkotta mig och en annan medlem utan att säga något så nu står vi här 1 vecka innan grupparbetets inlämning/redovisning utan en skriven rad De a n t o g att vi hade hoppat av-jaha,mailar man inte och meddelar någonting isf? Åh jag är så arg så att jag ska ta mig ett glas vin för att stilla ilskan som hoppar runt i kroppen
    öeh va? det antar man väl inte bara??
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-18 19:53:35 följande:
    ohhhh jag ÄLSKAR trädgården med blommor och gå omkring och pilla med allt klippa, rensa, plantera osv är sååå kul men ogräsrensning är väl mindre kul
    Uff uff...älskar? Knäppo där
    Jag får krupp bara jag tänker på det.
    Näh, några krukor med blommor som man kan slänga efter sommaren, så får det bli. Har iof bara 1 litet ynka land kvar nu men det ryker det också. Jag älskar sten jag
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-18 19:57:08 följande:
    OBS!! Ny pressbild!!Kanske jag ska säga också, men samma gamla jag
    skulle preciiis skriva uuunderbar presbild sötunge
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-05-18 19:56:12 följande:
    men hur kunde dom anta en sån sak
    Ja säg det...Jag hade ju aldrig kunnat med att anta en sådan sak! Tro mig,jag kommer tala om detta för dessa två främlingar när jag ska på distanskursens enda träff

De tyckte väl att vi var för sega,när vi båda slet som galningar med hemtentans kurs för att kunna reda ut det-vilket jag nog inte ens gjorde.

Jaja,det är strunt samma egentligen även om jag inte kan låta bli att störa mig{#lang_emotions_yell}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-18 19:58:20 följande:
    Uff uff...älskar? Knäppo där Jag får krupp bara jag tänker på det. Näh, några krukor med blommor som man kan slänga efter sommaren, så får det bli. Har iof bara 1 litet ynka land kvar nu men det ryker det också. Jag älskar sten jag
    ohh jag älskar en MASSA blommor på sommaren {#lang_emotions_sunny} sååå himla vackert. har massa nya trädgårdprojekt i huvudet sten nä huu
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 20:00:22 följande:
    Ja säg det...Jag hade ju aldrig kunnat med att anta en sådan sak! Tro mig,jag kommer tala om detta för dessa två främlingar när jag ska på distanskursens enda träff De tyckte väl att vi var för sega,när vi båda slet som galningar med hemtentans kurs för att kunna reda ut det-vilket jag nog inte ens gjorde.Jaja,det är strunt samma egentligen även om jag inte kan låta bli att störa mig
    så himla trist när det blir så {#lang_emotions_undecided}
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-18 20:01:03 följande:
    ohh jag älskar en MASSA blommor på sommaren  sååå himla vackert. har massa nya trädgårdprojekt i huvudet sten nä huu
    Ja alltså det är jätte fint men jag vill inte sköta det och då blir det inget fint
    Får njuta av grannens fina trädgård ist
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-18 20:06:24 följande:
    Ja alltså det är jätte fint men jag vill inte sköta det och då blir det inget fint Får njuta av grannens fina trädgård ist
    hhaah
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-05-18 20:03:18 följande:
    så himla trist när det blir så
    Ja de kan fara åt....

pipsvängen
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-18 19:57:08 följande:
    OBS!! Ny pressbild!! Kanske jag ska säga också, men samma gamla jag
    Fiiiin{#lang_emotions_sunny}
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-18 19:57:50 följande:
    öeh va? det antar man väl inte bara??
    Näe-vi får väl se vad läraren säger imorgon! Jag hoppas att vi slipper muntliga redovisningen nu bara för det
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17