Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Suck...såg att den bruna också fanns med luva...men herregud, vilken ska jag taaaaa?
    Lila eller brun?
    Förmodligen kommer båda hamna här hemma till slut, och även en grå men jag vill ju ha den finaste först

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-06 12:29:10 följande:
    var fanns den med luva?
    Hos Babyshop men dom verkar ju lite flurriga där, dom har ju lagt upp post it lurvarna och dom ska ju inte ens finnas.
    Funkar Babyshop för dej? För mej är det jätte många lurvar som inte går att klicka upp...
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Och den gula fanns visst i overall där, men när jag klickar på den så kommer jag till första sidan igen *gaaah*
    Det är nog inte meningen att vi ska ha några lurvar verkar det som.
    O nu börjar jag ju vela igen när jag såg den gula...gul eller rosa overall?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ååååh, grattis till flickan Tofflan{#emotions_dlg.flower}

O hej alla ni andra
    Idag står städning på schemat, och ikväll blir det kräftskiva, UTAN barn, ska bli så kul och välbehövligt efter en vecka själv med barnen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Fick fiiiiint paket från Ajabaja igår, sitter här och gosar med finaste dockhus filten, uuuuunderbar

Lyckades till slut bestämma mej angående lurvar igår så det fick bli en liten beställning, fick mail direkt att den hade skickats så jag hoppas dom kommer på måndag

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-08-07 12:04:13 följande:

Är det bara dockhusfilten som är sådär mjuk?

Vad blev det nu i lurvfrågan?

Ja jag tror det, den har ju velour på ena sidan och sen är det ju vadd i den, den är verkligen super mysig och tjock. Dom andra filtarna är väl vanliga tunna allihopa tror jag iaf.

Det blev en lila med luva till Liam och gul overall till Meja.
    Kommer nog dock köpa den bruna med gröna kantband och den grå med röda till Liam också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-08-07 12:22:21 följande:
    Fina lurvar du valde!
    Den grå med röda var jättefin!
    Valet till Meja blev ju enkelt när jag hittade den gula, var först inne på den rosa men jag är lite skeptisk till den färgen, vill gärna se den irl först.
    Värre var det till Liam så jag antar att han kommer få typ 3-4 nya lurvar denna höst

Har du köpt några än?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:10:03 följande:
    Godmorgon flickor!

Sitter med lurv-velande i huvudet. Lia ska ABSOLUT ha den gula overallen, inget snack om saken. Men till Milo är det svårare. Frågade honom nyss och då pekade han på Party Pink Sen den lila tyckte han var fin och den gråa med limegröna kantband tyckte han var "fräck, lika fräck som datan". JA alla har vi olika refrenser Nån som sett den Baobab irl?? Det får nog bli en lila först och nån annan sen, för han måste ha minst 2, alla våra är för små...
    Ja den gula är ju självklar Jag beställde den gula overallen till Meja, hooooppas den kommer imorgon.
    Liam fick den lila men är även sugen på den bruna med gröna kantband och den grå med röda kantband så dom får nog också flytta hit, så småningom. Blir lite väl att köpa lurvar för 2000 kr på en gång. O gubben har inte kommit över chocken över dockhus filten för nästan 500 kr än
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-08 10:20:17 följande:
    Huuu ja det filtpriset hade jag aldrig vågat berätta för sambon
    Är den brun med gröna kantband? Eller vilken menar du?
    Ha ha, inte jag heller, egentligen. Men han råkade se på FB då jag och en kompis diskuterade filten och hon skrev ut priset
    Han har verkligen haft noll koll över vad kläderna kostar fram tills nu, han satt på Babyshops sida och bara skakade på huvudet
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17