Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-08-09 09:50:20 följande:
    Håller också tummarna att LLM skrivit fel för då får nog bebis en i alla fall om det är svart.

Gomorron på er!
    Regn och grått här. Tur man ska till mvc och lyssna på bebis idag och göra nya pass till barnen så man slipper ha tråkigt inomhus.
    Vi håller alla tummar vi kan
    Får nog hem den idag så jag kommer med rapport lite senare Annars får det nog bli byte till den bruna eller grå.

Uff, samma skitväder här, Liam klättrar redan på väggarna.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-08-09 09:56:24 följande:
    Mailade LLM för att kolla om dom verkligen skrivit rätt.
    Kollade på madsogmille i dk och där står grå kanter så då lutar det ju åt svart

Ja, här är barnen inte glada heller, så rastlösa.
    Ja det känns nog ändå som att LLM skrivit fel, jag tycker verkligen dom ser svarta ut på alla bilder jag har sett.

Idag blev Liam rastlös väldigt fort, varit vaken typ 1 timma och är redan som en speedad kanin
    Får väl trotsa regnet och gå ut lite sen ändå, har ingen bil hemma idag så jag kommer ingenstans.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-09 10:23:34 följande:
    LLM har ju skrivit på lurvbrallan att kanterna är mörkgrå, sen står det på overallen o jackorna att det är bruna å på babyshop får vi höra svarta

Jag satsar på ett mellanläge, alltså mörkt grå
    Hmm...många olika bud där ju
    Men hellre mörk grå än bruna iaf.
    Kan inte postis komma typ nuuuuuu så jag får veta
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-09 11:17:46 följande:
    alltså inte är kanterna bruna på den lila lurven. jag såg den irl och nää då hade inte jag tyckt att den var fin ju
    Yeeeeeeeej...haha, nä det hade du ju inte
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-08-09 11:28:05 följande:
    alltså jag är inte 100 men jag skulle bli förvånad om dom var bruna
    Ja jag också, svarta eller mörk grå är min gissning
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Men SUCK...nu kom postisen, med en AVI, jag som är så nyfiken på lurvarna, har ingen bil och sambon är inte hemma förens ikväll *gaaaah*

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ha ha, jag har ju visst bil hemma ju *daaaah*
    Liiiiiite surt att göra iordning barnen bara för att åka till Ica en snabbis men jag är sååå nyfiken att jag snart spricker ju

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp igen

Nu har vi varit iväg, herregud, en avi för det paketet, det hade han ju lätt kunnat trycka ner i lådan

Men alltså...jag är inte helt 100 på att jag gillar den gula Obestämd,  trodde den gula färgen skulle vara lite lugnare på nåt vis, denna var ju ganska skrikig och lite åt det lime gröna hållet...hum!!!!

O kantbanden på den lila är INTE BRUNA, dom är svarta...eller ialla fall riktigt mörk gråa, super fin verkligen!

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Suck...känns som det blev helt fel med lurvarna, jämförde den lila med 110:an vi hade hemma och denna är ju mindre, skulle tagit 116...och den gula...alltså jag tycker nog att den är riktigt hemsk *duckar*

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17