• nikka

December Bebis 2010 :)

Å va spännande det är att läsa om alla som har fått sina små liv och att det är fler bebisar på gång Glad
    Själv så är jag beräknad den 14:e December. Har nyss halkat in på den här sidan så tänkte att jag skulle göra alla er därute lite sällskap!

• nikka

Väntar och väntar och väntar..

Är beräknad om 5 dagar.. Känns så långt bort. Skärskilt då man läser om alla sammandragningar, förvärkar och alla små bebisar som kommer.
    Känner inte av några förvärkar.. Börjar tro att jag är för pigg i kroppen.
    Är ute på promenad varje dag, går i djupsnö för att jobba igång kroppen och springer i trappor. Men nu tror jag att jag ger upp..
    Imorgon ska jag till BM så då får jag höra vad hon tror.

Aja den som väntar på något gott Glad

• nikka
    mamma smurfen skrev 2010-12-09 11:04:48 följande:
    Den väntar ALLTID för LÄNGE Flört
    Haha ja jag tror det Glad
    Karttikeya skrev 2010-12-09 11:29:19 följande:
    Hihi.. Jag gör inget annat än degar och vilar (nu på BM's order) och här har jag inga förvärkar eller sammandragningar som känns heller.. Kanske är det mellantinget man vill åt? Tungan ute Jag är iof beräknad till 28e och är förstföderska så jag förväntar mig inget innan BF Tungan ute
    Jag försöker vila och känna lugnet men efter en stund blir det alldeles för mycket pirr i benen så då måste jag hitta på nåt att göra.
    Jag tror att det är längtan som gör att man blir galen Glad
  • nikka
    Jaya skrev 2010-12-09 11:52:37 följande:
    Igår kväll 23.02 föddes lilla linnéa . 49 centimeter och 3310 gram. Skriver förlossningsberättelse när jag kommer hem. Men det var fantastiskt och vi mår bra alla tre.
    Grattis Glad
  • nikka
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-09 18:08:41 följande:
    Fusk,fusk,fusk hihi Alltid något...här händer de ju inte mycket!
    Åh....nu blev ja ju grymt AVIS!
    Det händer inte så värst mycket för mig heller så då är vi två Glad
  • nikka
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-09 19:04:24 följande:
    När har du BF?
    Jag har BF den 14:e December. Men just nu känns det som att det är väldigt långt bort..
  • nikka

Har nyss kommit hem från ett besök hos BM.
    Alla värden var bra och det var full fart på bebisen i magen. Men den lär nog inte titta ut ihelgen iaf.
    Livmodertappen var inte mogen än så där sprack mina drömmar om en bebis ihelgen.
    Det är ju iofs 4 dagar kvar till BF så allt kan ju hända Glad
    Den trivs helt enkelt för bra i magen sen tror jag att jag är för pigg i kroppen (min teori)..
    Aja det är bara att fortsätta att vänta men känns som man blir galen snart!!

• nikka

Här händer det massor av roliga saker!
    Det gör faktiskt min dag lite bättre.
    Å vilka fina bebisar som har kommit till världen Glad

• nikka
    MFJG: Grattis Glad

ludicrous: Skickar styrkekramar till dej och hoppas hoppas att det blir bättre!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)