Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Stefanie skrev 2010-12-19 15:34:38 följande:
    Själv får jag panikångest när jag mår så där riktigt illa, gråter, hackar tänder, blir blå om läpparna, skakar, får världens bacillskräck. Efteråt måste jag skura allt från väggar till tak, vädra i flera timmar...
    Likadant är det om typ sambon blir sjuk. Eller fyllesjuk, eller åksjuk, behöver inte vara smittsamt för att skrämma mig.
    Är livrädd för att kräkas under förlossningen. Gör jag det så gör jag det, men jag hoppas att jag kan hantera det och inte får panik...

Nej, folk har inga spärrar när man är gravid...
    Jag får också panik av att kräkas. Stor tjuter! Jag brukar inte få upp ngt utan bara hulka....lika äckligt det. Hulkade i fyra månader i början av graviditeten. BM sa att jag skulle dricka nyponsoppa på morgonen eftersom jag inte kunde äta. Det kom upp! Nu kan jag inte dricka nyponsoppa längre! :( Ser/hör jag ngn annan kräkas så mår jag apilla o nära o kräkas jag med. Får se hur det kommer o gå när ungen sen äter riktig mat o det kommer upp. Går an så länge barnet ammas eller dricker välling! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-21 16:02:04 följande:

Min mjölk pojk här hihi
    Myspys! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2010-12-22 08:12:38 följande:
    Insåg precis att jag sovit hela natten utan att hå upp och kissa. Det har inte hänt sen i juni eller nåt. Helt jättekonstig känsla!
    Jag har det jätteskönt på nätterna, behöver ytterst sällan gå upp på natten o kissa. Kan vakna o känna att jag behöver gå på toa men är så trött så jag somnar om. Så skönt. Inatt var jag uppe vid ett o kissa.

Nu är en tjej på väg till fl o föda sin lilla plutt medan jag har 25 dagar kvar till BF! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi

Grattis Emelle och heja Ludi!
    Vet hur du känner Ludi. Jag har BF 16 jan och har haft kraftiga förvärkar när jag har hållit igång. Så nu är det jag som tar det lugnt resten av året! =) Vad nu det ordet betyder. hehe

Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Haligh skrev 2010-12-23 13:00:11 följande:
    INte känna sig som en påse skit!!!! Ät lite ischoklad i soffan och titta på nån härlig film så låter du mannen fixa julpysslandet, man är aldrig lika ursäktad att slappa som nu
    Det där har jag svårt för fast jag får. Bara vara! Har försökt med det i en månadstid nu. Hur gör man! =) Sambon ska damsuga idag o jag får väl krypa upp i soffan o äta knäck o alladin o dricka julust medan han städar! =) hehe Ska säga att jag fick det för dig. hehe
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi

Stort Grattis! Jätte söt är han. Han har namnsdag när jag fyller år! =) 18e maj =)

Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Karttikeya skrev 2010-12-23 22:15:40 följande:
    Du, jag, Momalicious, Haligh och alberta77 tror jag. Tungan ute
    Ok. En liten skara. Jag har 24 dagar kvar så jag blir väl sist här. Hoppas jag. Ska INTE ha iår! =) hehe
    Bebis 16/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)