Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2011-07-20 09:12:14 följande:
    Elliot sov 19-05 med ett uppvak, var sedan vaken i två timmar och sov vidare till 08.40! Gud vad härligt!

Idag ska vi åka och träffa Elliots nya kusin för första gången. Han blev en vecka i måndags :) ska bli så kul att hålla en sån liten, liten bebis igen! :D
    Lyxnatt, grattis Här är våra nätter åtta timmar, men kommer jag i säng när hon somnar är det ju lyx att få sova åtta timmar!

Så mysigt att snusa bebis!  
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Nä, man glömmer så fort hur små de varit

Idag har vi reashoppat på PoP och Kappahl, det är dags att börja fylla på i 74

• Mysmamma70

Vi har ju också precis börjat med 68 och där har jag massor, massor, massor....

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

1,5 är en intressant ålder...

Bara att härda ut som föräldrar, man får det lugnare sen!

Idag för 14 år sen föddes mitt andra barn, det har vi firat på restaurang! Inte klokt vad tiden går...

• Mysmamma70

De som hjälpte oss på bröllopet hade fullt upp med Charlie, haha, maken säger att vi inte ska ha fler skorpionbarn (han är en själv ) Charlie är helt underbar men vild. Cornelia är lugn och stillsam än så länge iallafall!

Ingen bebisverkstad än, vill gärna njuta av lite vin på bröllopsresan om en månad

Nu ska jag gå ner de där sista två kilona för att nå min målvikt på VV!

• Mysmamma70

Cornelia sover ju fortfarande i egen säng bredvid vår, men nu ålar hon runt så mycket så det är dags att köpa spjälsäng! Jag trodde att det skulle bli lagom att ge Charlie en vanlig säng nu (han är 20 mån), men han trivs så bra i den så vi får köpa en till

• Mysmamma70

Tillåt dig att sörja färdigt, inte blir det ju lättare heller med jobbiga nätter. Kram

• Mysmamma70

Angelique - det är 13 mån mellan minstingarna och det går jättebra! Min man var hemma de 2 första månaderna så vi fick komma igång med amningen i lugn och ro, få mat serverad mm. Han hade sparat sin FP från storebror. Det är mitt bästa tips till er!

Allt annat löser man med kreativitet och ett bibehållet tålamod när det kör ihop sig

• Mysmamma70

2barnsmamma - alla bebbar sover olika så du behöver inte vara orolig för det

Inatt sov Cornelia 22-07, vår bästa natt hittills

• Mysmamma70

NhjärtaD - vi svävar fortfarande på små rosa moln - bröllopet var som en dröm. Men nu skulle jag behöva semester, det var hårt jobb för att få det så underbart

Nu sitter Cornelia till slut 7 månader och 2 dagar tog det...

Svar på tråden December Bebis 2010 :)