Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Pickaboo - vi har ju också tätt, 13 mån, men vi skiljer inte på mitt och ditt utan storebror får dela med sig av allt (vilket frustrerar honom ibland), men självklart ska vi köpa dubbelt om det behövs av något sen

Cornelia har inga tänder än, men äter hela smörgåsar iallafall.

• Mysmamma70

Jag har ett likadant bett som dig, det är hemskt... Det var en brems som bet mig (jag såg den) och jag är lite överkänslig så det är stort och svullet och svider och kliar, har gjort i flera dagar

• Mysmamma70

Kolla upp om du är orolig, mitt bett ser ut sin ditt, kan inte lägga upp bild från mobilen tyvärr...

Om det är ett fästingbett så bleknar det i mitten efter ett tag, då ska man söka läkare.

• Mysmamma70

Tidigt imorse kom första ordet - pappa - haha, snacka om felprogrammering

• Mysmamma70

Styrkekramar till dig mammasmurfen!

Om man ska låta barnen äta på natten är ju helt upp till var och en. Mina fyra har slutat med nattmål i ganska tidig ålder, men om jag hade en liten som vaknade på natten och det snabbaste sättet för oss att få somna om var att amma skulle jag definitivt göra det

• Mysmamma70

Haha, häftigt Moma! Cornelia ligger ofta och " kryptränar" en stund i sängen på morgonen när hon är nyvaken, nöjd och glad

• Mysmamma70

Inatt har vi haft rekord - på två sätt - hon har aldrig somnat så tidigt för kvällen någonsin (19.20) och natten blev 11 timmar (brukar vara nio). Hoppas det fortsätter så

Svar på tråden December Bebis 2010 :)