Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2011-05-30 12:02:45 följande:
    Här fick vi också sovmorgon :). Upp kl 6 istället för 5!! Älska!
    Du får säga till lille Emil att ge dig sovmorgon till 7 i morgon då Flört
  • Karttikeya

Bjuder på en till.. Tack för alla fina ord! <3

Blir ingen bröllopsresa för oss. Vi köper en soffa istället, haha! Tänkte dock spara ihop till en spa-dag eller något sådant i smyg. Glad
  • Karttikeya
    LokesMammi skrev 2011-05-30 21:08:42 följande:
    mysigt!
     vill me gifta mig. hur får man med gubben på sånt? =)
    Tja.. Man säger "Jag har alltid velat gifta mig och sen blir ju saker så mycket enklare nu när vi har barn ihop och så.. Ska vi gifta oss? :)"
  • Karttikeya
    Mama Jessie skrev 2011-05-30 21:17:07 följande:
    Majorima: Jättefint! Var är ni på för ställe?
    Vi är på Bohus fästning i Kungälv Flört
  • Karttikeya
    LokesMammi skrev 2011-05-30 21:28:45 följande:
    Har sagt till min att jag SKA gifta mig. Är ju förlovad så..... =) Han ville att Loke ska ha hans efternamn, men då var jag snabb o sa "vill du att Loke ska ha ditt efternamn får du gifta dig med mig så nu får han mitt efternamn!" =) Har gett fler pikar. Får väl se! =)
    Är han trög eller bara allmänt ovillig? Jag menar, är ni förlovade är ju inte steget så stort Flört (tycker inte jag iaf)
  • Karttikeya
    LokesMammi skrev 2011-05-30 21:41:02 följande:
    Bra fråga! =) Ne precis. Tog mig 4år o får ringen........ :/
    Äsch, då lossnar det väl förr eller senare. Planera festen och ett datum så går han nog med på det, hm? ;) ;)
  • Karttikeya

Det var jag! Klart han ska sova till minst 7 ;)

Tim fick ju vaccin igår, men natten var OK här tycker jag (med tanke på hur han börjat sova..). Somnade 19, vaknar 23 för mat, vaknar igen vid 2,30 men somnar om när han fick nappen.. Vaknar 4 - varm som en kakelugn trots att han låg med bara blöja, har feber.. Sen sov han i min famn till 8. Hoppas han börjar sova normalt igen nu när tänder brutit fram..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)