Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

LokesMammi skrev 2011-05-09 13:25:51 följande:
    Usch va hemskt med farmor! Fy, börjar gråta! Saknar min farmor som dog för 12 år sedan. Stjärnan i mitt liv! Men skönt för dig, hon dog lycklig. Fick träffa sin familj o se barnbarnsbarnet! =)

Jag vill också gifta mig! Tog 4år o få min ring, får väl vänta lika länge för nästa ring! :/
    Jag har valt att inte ha någon ring till bröllopet, en extra vigselring alltså. Vi ska köpa varsin guldring till vår 3-års dag istället. Glad
  • Karttikeya
    nikka skrev 2011-05-10 08:56:04 följande:
    Hon äter Sempers ersättning från 4 månader. Sen har jag bara smått gett henne lite smakisar.
    Jag ringde och pratade med BVC alldeles nyss och dom tyckte att det lät som hon har fått magsjuka. Men hon kräks inte utan det kommer bara bakvägen.
    Har fått höra att det inte är jättevanligt att så små kräks av magsjuka utan att det just bara kommer bakvägen. Hoppas hon blir bättre snart.
  • Karttikeya

Moma: jag har alltid varit tjock, så därför tänker jag inte vänta till att hitta drömformen Flört

Vår vigsel kommer bli blygsam, men vi kommer ha en brakfest på kvällen istället. Glad Glad Blir 65 pers!

• Karttikeya
    Mysmamma70 skrev 2011-05-10 06:17:46 följande:
    Majorima - så härligt med stundande bröllop

Vi gifter oss 16 juli och jag kämpar med de sista kilona. Jag är nu 3 kg under inskrivningsvikt och tänkte gå ner 4 kg till.
    Härligt jobbat!! Skrattande
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-05-10 03:52:09 följande:
    Just nu är jag på väldigt dåligt humör. Min kära sambo skrek precis i sömnen och väckte mig och Elliot (som blev jätteledsen) men han vaknade inte förrän jag som var måttligt road slog honom på armen lite lätt. Lätt att somna om efter både hans och elliots vrål.

Och jag vet att det inte var med flit men jag blir inte tröttare nu ändå ;)
    Haha, jag kan inte annat än skratta för mig själv. Man blir jättearg även fast man vet att det inte är med flit, iaf jag.. "Nu snarkar han IGEN och väcker Tim, KUL!" Till saken hör att det är väldigt sällsynt att han snarkar, så jag tror att han gör det med flit ibland bara för att jag ska sova dåligt.. *flin*
  • Karttikeya

Fast det där låter snarare som en sömnstörning i mina öron? Jag hade nog inte tagit det som ett "normalum" iaf om min 2åring sov så... Rynkar på näsan Hu vad det måste vara jobbigt.

• Karttikeya

Skönt för dig att slippa släpa runt på en mastodont! Gissar att Tim väger 8,5 kg på sin femmånaderskontroll..

• Karttikeya

Tim ska vara tre innan nästa kommer, har jag bestämt! Cool

Så det blir väl typ 2013 för oss. Vill kunna njuta av honom ordentligt innan jag ens tänker tanken på att bli gravid.. Men OJ vad jag vill bli gravid och föda barn igen... Just därför måste jag slå bort dom tankarna! Tungan ute

• Karttikeya

Jag fick höra från min bvc-syrra att rekommendationerna för salt snart kommer ändras.. Det är inte så himla farligt som man har trott, det där med salt. Nu menade hon självklart inte att man ska salta maten, men att korv, speciellt falukorv som det är en del salt i, är helt OK att ge. Gäller ju smör och andra produkter som även dom innehåller salt. Kommer inte riktigt ihåg vad det var mer för produkter, men jag kommer köra stenhårt på mitt sunda förnuft! Flört

Svar på tråden December Bebis 2010 :)