December Bebis 2010 :)
Jag vill också gifta mig! Tog 4år o få min ring, får väl vänta lika länge för nästa ring! :/
Såhär ser våra ringar ut, så den blir "infattad" på bägge sidor av titanet sen när vi köper en till guldring. Vi ville ändra våra ringar till bröllopet, men det är både dyrt och svårt att arbeta med titan så vi väljer att köpa en helt ny ring att lägga ovanpå istället. Ser ju likadant ut.
www.vigselbutiken.se/media/catalog/product/cache/1/image/265x/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/T/2/T2015_1.jpg
Moma: jag har alltid varit tjock, så därför tänker jag inte vänta till att hitta drömformen 
Vår vigsel kommer bli blygsam, men vi kommer ha en brakfest på kvällen istället.
Blir 65 pers!
Fast det där låter snarare som en sömnstörning i mina öron? Jag hade nog inte tagit det som ett "normalum" iaf om min 2åring sov så...
Hu vad det måste vara jobbigt.
Skönt för dig att slippa släpa runt på en mastodont! Gissar att Tim väger 8,5 kg på sin femmånaderskontroll..
Tim ska vara tre innan nästa kommer, har jag bestämt!
Så det blir väl typ 2013 för oss. Vill kunna njuta av honom ordentligt innan jag ens tänker tanken på att bli gravid.. Men OJ vad jag vill bli gravid och föda barn igen... Just därför måste jag slå bort dom tankarna! 
Jag fick höra från min bvc-syrra att rekommendationerna för salt snart kommer ändras.. Det är inte så himla farligt som man har trott, det där med salt. Nu menade hon självklart inte att man ska salta maten, men att korv, speciellt falukorv som det är en del salt i, är helt OK att ge. Gäller ju smör och andra produkter som även dom innehåller salt. Kommer inte riktigt ihåg vad det var mer för produkter, men jag kommer köra stenhårt på mitt sunda förnuft!