Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Mysmamma70 skrev 2011-08-01 22:04:38 följande:
    Cornelia sover bara 12 timmar per dygn varav ca nio på natten. Men hon sover utan att vakna och bytt nattblöja har vi inte gjort på ett halvår

Kryper era för fullt nu? Cornelia övar och övar...
    Tim gör ett mellanting av att krypa och åla sig fram. Han har precis börjat med att ställa sig på knä och "jucka" (haha), det ser så himla roligt ut. Fort går det att ta sig framåt iaf!
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-03 21:40:32 följande:
    Okej jag som inte se någon geting alls men skönt att någon känner igen.
    Kan det bli värre ?
    Troligtvis inte, men det kan klia och göra ont i många dagar framöver.
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-03 21:43:08 följande:
    varför blir det sådan stor cirkel runt någon som vet ?
    Det är huden som reagerar på det gift som getingen sprutar in.. att det är vitt längst in är oftast för att det är svullet och fyllt med vätska, utanför den ringen blir det rött för att huden blir irriterad/lätt inflammerad.
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-03 21:44:54 följande:
    Men det kliar inte längre utan verker av smärta och det blir bara större och större och verkeln kommer allt mer uppåt
    JA att det värker är inget konstigt om det är en geting. Att det växer är inte ovanligt de första timmarna, men detta var väl ett tag sedan?
  • Karttikeya

Jag börjar studera i december (27e) och vi har sökt plats från hans ettårsdag.. Får väl se när vi får plats dock...

• Karttikeya

800 köpte jag min för, borde väl vara så för dig också? Det är något skydd som går in, glömt vad det heter..
    Eller kanske jag som köpt för mkt knark redan innan Skrattande 

• Karttikeya

Haha, gick och hämtade en sak i köket, Tim kryper runt på vardagsrumsgolvet. Kom tillbaka, plockar lite i vardagsrummet, men var är Tim? Då har han krypit till min hårddisk och ställt sig upp, haha. Vadå datornörd? Flört Blir nog att införskaffa en sån där hjälm så han inte skadar huvudet. Cool

• Karttikeya

Men att du mäter lägre i munnen har iaf att göra med att det delvis inte är lika tätslutande samt att munslemhinnan kan variera rätt mkt. Rumpan är bäst som sagt! Glad

Svar på tråden December Bebis 2010 :)