Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2010-11-13 13:31:08 följande:
    jag har så nu typ, haft några dagar...alltså vita rikliga flytningar, fö rmig är de rikliga för andra kan jag nog tänka mig att det inte är så mycket.

Måste fråga er en lite äcklig sak elelr pinsam sak kanske jag ska säga, när ni går på toa får ni muspruttar då?
    jag får muspruttar och känner att det kommer flytningar då såna lite sega vita

Har inte så ont idag, så idag ska jag bara ta de lugnt så att jag inte får ont i morgon
    Okej men då får vi se vad vi får om det är flytningar eller slemmisen hihi

JA musfisar/pruttar haha skönt att få men pinsamt *Asg* jag får bara detta då vi har sex JÖSSES vad man får fissarna då hahahaha sambon skattar varje gång typ håller på dö av skratt
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Hostar så kraftigt att man tror att bebisen ploppar ut

Nu ska jag ta en pizza från ungnen och en dricka har ryggsmärta och mensvärk IGEN hade det ju i morse.. men den ville komma tillbaks.
    Nu ska jag oxå se på film.

• 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-13 14:11:02 följande:
    Min slemmis har hitills med de adnra barnen varit mer slemmiga, du vet som slemtrådar typ, de här är verkligen vita precis som sperma, men jag kan alltid hoppas på att det är slemmisen som börjar lossna iaf, har ju inte så långt kvar, borde vara runt vecka 37-38 iaf
    Avis på dig hoppas då det e slemmisen hihi
    Jag är ju i vecka 36 men troligtviss v 36 men,men ..
    Min slemmis med sonen lossnade hela klumpen på han BF datum haha
  • 3 barns mamma84

Dom kunde då ha sagt att slemmien lossnar på hans BF datum men pojkne kommer om 10 dagar hahaha ja då skulle man veta iaf

• 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-13 14:18:16 följande:
    Hahaha....ja det skulle vara toppen om man kunde säga så, ordna med barnvakt och allt praktiskt det skulel vara toppen
    Haha borde boka tid till en spå tant och kanske få veta vad som kommer att hända oss nu i december haha
    så man kan vara lite mer beräd på vad som kommer att hända
    Så man hänger med på allt.
  • 3 barns mamma84

Jag blir så trött på detta har förvärkar går fan i mig inte bort men håller inte länge häller utan bara få minuter men sen kommer dom små tillbaks.
    Gör inte ont men det känns.
    Ska försöka att vila nu.

• 3 barns mamma84
    Emynem skrev 2010-11-13 15:46:04 följande:
    Ja det vore kanon om det kunde gå på morgonen eller iaf under dagen så slipper man dra upp ungarna mitt i natten också. Min första förlossning gick väldigt fort så jag vet ju inte nå hur lång tid jag har på mig den här gången.

Gick din andra förlossning snabbare än med din första? 
    Första tog 24 timmar med hjälp av sugklocka på slutet.
    Andra ja honom fick jag inte föda alls.
    Tredje nu i magen vet vet jag inte men tyvärr tror jag att dom ger mig Snitt då jag hade det med sonen och då blir det så med denna med.
    Hade hoppats på men tyvärr.
  • 3 barns mamma84

Nu har man fått i sig middagen också gott var det också jo det e klart jag gjorde ju matenTungan ute
    Sambon var inte nöjd idag när han kom hem från skol besöket för det hade gått 10år och det var folk han inte kände igen alls.
    Och läraren han läraren han hade för 10år sen kände inte igen honom typ.
    Så han gick omkring i skolan och jo han träffade en hihi hans ex men det gick bra jag var inte orolig alls då hon ser ut som en ''kom o hjälp mig'' haha snälla jag då Drömmer
    Men ja nu ligger han på soffan och tittar på tv

• 3 barns mamma84

Hej Flickor!
    Har sovit hela dagen och varit så trött.
    Nu e jag lite panikslagen nja kanske inte ännu men det kan bli värre nu.
    Undrar vad jags ka göra nu för att se detta bara e falska värkar.
    Har nämligen fast värkar nu i ca över 1 timme från kl halv 6 till fortfarande nu och dom VÄGRAR försvinna har tagit panodil.
    Jag har legat på soffan men nopp.
    Det är som mensvärk och rygg smärta.
    Vad e det som händer ??
    Har ocskå fått läkningar i trosskyddet som vit flytning det bara rinner när jag går och när jag skrattar och kommer så att jag måste ta ett nytt skydd.

• 3 barns mamma84
    Utomlands skrev 2010-11-14 21:00:38 följande:
    Nâgon som vet hur länge en förvärk/sammandragning varar???

HIittar ingen info pâ nätet!!!

Jag har sedan klockan 4-5 i morse haft "mensvärk", endast i magen, till och frân hela dagen och i mellan àt har det molat pâ i typ 20 minuter... Magen är inte hârd hela tiden, men i mellanât hardnar den till???

Vet inte om ringa till BB, tror inte beben är pâ väg riktigt än, men, kan det vara täcken pâ att "snart sâ kommer jag"?

Nâgon som vet?

Go kväll!
    Vet inte ring o kolla jag har samma sak här min har inte gått över sitter i rygg och är mensvärk har tagit panodil men detta vill inte gå över
    Vet intevad jags ka göra..

Vilken vecka e du på ?

Hoppas det bli bättre annars får vi ta o åka in typ jag e rädd för det har så ont i ryggen och jävla skit mensvärk och har haft tryck och konstiga stickningar i underlivet med.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)