Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2010-11-14 21:15:32 följande:
    Bättre att ringa å kolla med förlossningen å hör  vad de säger, bättre en gång för mycket än en gång för lite.

Sd brukar inte hålla på så länge å de känner man inte av så mycket förutom att magen hårdnar men man kan prata igenom den förvärkar är ju som riktiga värkar men de går över, svårt att förklra, dessutom så andas man genom värken + att den är mycket mer intensivare än sd. Man känner tydlig skillnad på det.

Själv har lillfis snurrat runt som bara den och är neråt men på vilket håll vet jag inte vet bara att hon trycker ner riktigt ordentligt och så trycker hon naturligtvis mot ändtarmen så det känns bak i ryggen precis som om man ska skita på sig
    men det jag har är mensvärk om inte vill gå över känns det som har tagit panodil men det sätter sig i ryggen med som bärnade känsla.
    magen är hår då o då ..
    Vill inte ringa till förlossningen i onödan häller men det är som vanlig mensvärk när man ska vänta på mensen typ eller har mensen.

Pojken rörsig och sparkar men fortfarande denna kännsla
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    Utomlands skrev 2010-11-14 21:32:08 följande:
    Shit vad snabba svar! Tusen tack!!!
    2 barns mamma - känns som att vi har ganska lika symptom, har börjat känna lite lite i ryggen den senaste halv timmen oxâ! Jag är i v 37 i morgon ( grav v38)...
    Har inte tagit nàon värktablett, och har inte tänkt göra det heller...
    Om det inte blir mer intensivt i kväll/natt sâ väntar jag nog med att ringa.
    Hjäääälp säger jag bara ..
    Han skulle ju komma i december INTE november
    Jag har fått i mig 2 panodil och la mig på soffan men det ville inte alls försvinna.
    Sen satte jag mig upp men nopp det finns kvar skönt att gå nopp inte alls.
    Gick på toan o gjorde nr 2 stenhåd men sitter nu på soffan har fortfarande mänskärk en pojk som tycker det e mega trångt i magen och smärtan i ryggen det e som det brinner upp precis samma smärta då man åker in och Skriker efter EDA ...
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-14 21:42:42 följande:
    du har inte varit hård i magen de senaste dagarna då? du har gjord nr 2 på sistone?
    Annars kan det faktiskt vara det, det fick jag erfara när jag väntade mitt första barn, hade jätteont i ryggen och magen så vi åkte in och kollade, visade sig att jag bara var förstoppad. Hade inte ens tänkt tanken på att det kunde vara så innan
    jag gör nr 2 dagligen men nu var den hård..
    Men jag har hostat hela dagen ocskå idag och tagit panodil har legat på soffan och suttit upp lillemannen har hicka nu men jätte bökig i magen oxå nu.

Kan man ta 2 st panodil igen ?
  • 3 barns mamma84

Ska lägga mig nu ska ta 2 st panodil igen och hoppas det vill försvinna bort.
    Hör av mig i morgon om jag inte åker in i natt hoppas inte vill inte göra sambon arg eller stressad.
    Har haft en liten bråk igår men jag vet inte jag känner bara att jag inte ska vara i vägen för någon just nu.
    Jag vill bara ha det som innan och inte ha mensvärk eller ryggsmärta eller flytningar som rinner i trosan
    Vill bara kunna sova nu.
    Höres i morgon ..

Utomlans:
    Håller tummarna för dig tänker på dig jag o du hoppas det blir bättre snart eler ja du ska nog föda hihi
    Höres imorgon hoppas du då inte åkt in ..
    Kram

• 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-14 22:01:24 följande:
    du kan ta var 4 timme
    Typist då
  • 3 barns mamma84

Nu känns det bättre än så länge men fortfarnde öm i ryggen ..
    Få se om mensvärken kommer tillbaks ..
    Nu sägen.
    Godnatt flickor.

• 3 barns mamma84

Hej gumman jora det lugnade ner sig efter jag skulle gå o lägga mig men kom tillbaks igen men tillslut somnade jag gått.
    Idag när jag lämnade dottern och sonen till dagiset så kunde jag knappt cyckla så jag gick men inte änns det var skönt längre var tvungen att stanna till flera ggr för att det otäcka kännslan skulle försvinna.
    Vet inte om jag kan beskriva det rätt men det bara tryckte ner i musen på mig trodde jag skulle explodera sönder där nere kändes som jag skulle kissa på mig om jag fortsatte gå och inte stanna till.
    Den kännslkan var inte skön alls fy 17 ..
    Det var som han ville komma ut från mig när jag gick att han skulle göra så att jag skulle kissa på mig det stack till det var molandevärk det var som ilning och konstig tryck ner.
    Nu sitter jag på soffan har det lugnt i magen har sambon nummer ifall något skulle hända.
    Igår fick jag alltså panik shit igår insåg jag att jag inte var redo alls för en förlossning

Hur har du det det e bättre nu va ?
    kram

• 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-15 09:35:43 följande:
    Lycka till

2barnsmamman: Hur går de för dig?? Läste du hade ont o trodde bebis va på G?

Jayva: Jag vet när jag bara har sammandragningar och när jag har förvärkar, men de visste ja inte när jag väntade min första. Nu med andra så vet man vad som är vad Men skit svårt o förklara,då de är väldigt snarlika varandra, men jag tycker att förvärkar gör mycket mer ont o e mer obehagliga än sammandragningar. Mina sammandragningar känner jag knappt av mer än att magen blir hård osv!
    Förvärkar är mer som tryck neråt som om man vill bajsa,magen blir hård och de håller i sig i ca 1 halv minut. Får typ sätta mig ner el hålla mig i något när de kommer då de e obehagligt!

Idag går jag in i vecka 37
    Nu e det bättre men jag misstänker fixering i fulla muggar här nu fy 17 !!
    Inte skönt alls.
    Nu har jag det bättre.
    Igår hade jag bara panik jösses igår insåg jag att jag inte var redo jag var absolut inte redo att få honom till oss
  • 3 barns mamma84

Mrs:
    Lycka till gumman{#emotions_dlg.flower}
    Tänker på er

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-11-15 09:55:22 följande:
    Aaaaaaah, nervööööös! Uppkörningen är ju snart ju! Är mest rädd att jag ska vara så nervös så jag gör fel därför. Vet ju att jag kan köra. Uscha. Gud vad skönt för er när jag slutar tjata om körkortet hahaha!
    Lycka till detta kommer du att klara och kommer hem med körkortet i handen !!!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)