Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Kommer ni ihåg huset jag och sambon skulle få men så var det en annan par som han före oss och fick huset en hus med 5 rum
    DEN ÄR TILL UTHYRES !!!!
    gud vad glad jag blev när jag lämnade dottern och såg denna stora kyllt med ägarens nummer..
    Har försökt att ringa sambon men hans mobil är inte på.
    ååååh jag vill ha huset så jag och sambon om vi nu har tyr får vi flytta in 1 februari !!! YESS YESS

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    Sandragumman skrev 2010-11-15 09:39:13 följande:
    De där jävla sunderbyn! Kan inte alla jobba efter lika linjer! Nu blev jag tillsagd att fasta för ett vändningsförsök men när jag kommer till ultraljudet så säger läkaren att jag får vänta till nästa vecka och vända! Men jävla idioter!!! Där sitter jag nervös, hungrig och allt annat å så säger han så! TACK! Bara börja om å fasta nästa vecka och vara nervös på nytt! Varför i helvete sa den där andra som kokade in mig nå helt annat!!!!! ARG

I natt vaknade jag även av att de var blött i sängen! Hahaha
    Hade läkt från bröstet en massa, de var första gången denna grav första graviditeten så läckte jag läge för de började tidigt!

Happ då var de dags att börja med BH under nattetid nu oxå!
    Förlåt men vilka jävla idioter att bara göra så !!
    Blir så arg !!!

Mysigt med bröstmjölk i sängen haha ja då e det Bh och amningsskydd som gäller för dig
  • 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-11-15 10:25:51 följande:

Moma - När har du uppkörning?

Sammandragningar/förvärkar .  Skillnaden på mina sammandragningar och förvärkar är typ att sammandragningarna suger mer i magen, förvärkarna molar mer. Men på senaste veckorna har de verkligen ändrat karaktär och gör ondare, alltihop! Hade jag haft såhär med Nova hade jag varit stammis på förlossningen, nu är jag mer lugn och väntar ut allt. När jag var hos BM i fredags så sa dom att det minsann kunde gå fort för mig denna gång, dels för att jag är omföderska ( fast det har gått fem år!!) och dels för att jag haft så mkt sammandragningar. Jag som tänkte ta det så himla lugnt.. jag skulle räkna på 5-6 timmar tyckte dom. Det kommer ju ta minst en timme för mig att få hem mannen efter att jag ringt honom, och det var nått jag inte hade tänkt göra i första taget direkt! Men men, jag lyssnar väl på experterna! ;D

Ursäkta om jag blir personlig nu, men hur sjutton gör ni med sex? Jag har världens snyggaste man (såklart ;D) och han är helt underbar, men jag känner mig stor och klumpig och väääldigt osexig. Ligger jag på rygg känner jag mig bara som en stor mage. Den är ivägen :( Sen får jag onda sammandragningar efter, tråkigt, men det är det fan värt ;D Får ladda upp med panodil och varm vetekudde efter :P

Nu har vi skrivit listor här hemma, dels på vad som ska göras innan bebis anländer, dels på vad som ska med i väskan. Bebis får allt vänta lite, för "att-göra-listan" är lång :P

Med soenen nr 2 hade jag kraftiga super kraftiga sammandragningar där satt jag på stolen framför Fl och grät av smärta och gungade på rumpan för att det skulle försvinna.
    Men bm min sa bara det var helt normalt.
    Inte konstig han ville väl ut haha men kunde inte lilla killen då ..

Med denna inga sammandrganingar alls utan nu bara mensvärk som e ass jobbig haft nu i 6 dagar och jag lider redan.
    Men nu misstänkte jag fixering nu idag morse kl 10 tiden när jag skulle hem.
    Få se den 16 vad Tul säger om han får komma ut då

Sex hahaha ja om du frågar sex missbrukaren
    Nu har vi inte haft sex på 2 dagar då jag haft värkar men jag e ass kåt måste ha honom idag OM jag kan.
    Men det e änkelt han har mig på sidan eller doggy  *Fnissar*
  • 3 barns mamma84

Nervöööööös hahaha om 15 dagar så kanske kanske kanske jag och sambon får Elias till oss jag hoppas nu att han är Super Super stor att dom väljer att ta ut honom !!!
    ÅÅÅh jag vill ha honom nu min pojk ..
    15 dagar det e en jävla evighet haha

• 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-11-15 10:57:19 följande:
    Tja, jag kan rida honom fortfarande Tungan ute Det är ju inte så att man känner sig graciös, men det är lite omväxling från bakifrån som det annars blir.. Missionären är ju högst obehaglig och ger ju inte så mycket för någon av oss eftersom man inte kommer åt, haha.. Dock får jag ju sjukt ont i bäckenet av att rida honom, men vad fasen, det får man offra ibland. Cool
    *Asg* vad gör man inte för en härlig varm sak hahaha
  • 3 barns mamma84

Att rida det är bara o glömma haha när jag väl ska börja tar det 1 sek så säger jag aj aj aj jag har kramp i benen hahahaha ja då e det bara sidan eller bakifrån som är bättre.
    men att komma ner till mig ja ni vet är det tvär NEJ inte då jag e gravid nopp inte där nej då haha så han försöker men då lufter jag honom i örat och säger NEJ ..
    Men nu saknar jag att vara utan mage och utan mens när man känner att nu kan man då ooooj vad vad jag kommer att trivas i sängen då hahaha
    Men kanske inte lika lätt då man har en bebis om ska ha man.

• 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-11-15 11:04:45 följande:
    Nej man känner sig ju inte alltid så jäkla fräsch där faktiskt. Jag vill helst duscha typ 3 timmar innan han ens får vara där å pilla :P haha
    har råkat knäa honom i huvudet några gånger när han försökt och jag smällt ihop benen :P
    Låter som en snäcka *Skrattar högt*
    Jag duchar hela tiden varje dag för att vi ska ha och men det hjälper inte jag svettas som fan alltså under armarna men nu har jag deo s¨det hjälper men jag svettas (ursäkta orden) i tumpan ja mellan skinkorna som fan pisamt ju och gå runt med det blöta i trosan sen mellan benen ocskå
    Så jag måste ha deo ÖVERALLT ..
    Men konstigt att han kan skänna att man e sexig iaf eller så ljuger han haha
  • 3 barns mamma84
    MrsHelgesson skrev 2010-11-15 11:08:06 följande:
    Min kropp bara luras med mig. CTG-kurvan visade kraftiga och täta sammandragningar i ca 15 minuter men sen så avtog de. Så jag fick åka hem igen efter att ha blivit undersökt. Jag är öppen 2 cm men tappen eller vad dem nu sa är fortfarande bakåtriktad. Hon pratade något om cervix vilket jag antar är livmoderhalsen, att den är öppen 2 cm. Så vi får se när det kommer igång på riktigt.
    Tråkigt gumman .
    Det var samma med mig jag var bara öppen 2½cm men en omogen tapp .. detta var v 41
    Men dom tog ut honom iaf ..

När skulle du åka in igen ?
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-15 10:30:40 följande:
    Här är det inget sex alls, jag pallar inte med det helt enkelt får för ont efter det.

Räknar din bm att du är omföderska? när jag väntade William var jag på vippen til förstföderska eftersom det skilde 5 år mellan dom. Hon sa att man brukar räkna 4-5 år eftersom livmodern då har ställt om sig och är som "vanligt" om man så säger. Förstod ju att jag var omföderska när jag väntade Elliot eftersom det då var 11 års skillnad.
    Kommer räkna med att min förlossning tar ca 2-3 timmar och att det kommer bil som med WIlliam jag kommer inte veta när jag ska åka in
    Jag räknas som omöderska då jag födde dottern och sen fick jag snitt med sonen och nu vet vi inte snitt om det är en stor kille som vi misstänker och igångsättning bara glömma då .
    Står i papprena omföderska.
    1:a föddes 05 2:a 08 denna 10
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-11-15 11:11:34 följande:
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-15 10:59:37 följande:
    *Asg* vad gör man inte för en härlig varm sak hahaha
    Haha jag menart! Penis isthegrej ju Glad Älskar nämligen att rida honom annars så jag har inte velat sluta, det bara krävs lite förberedelser och "här kommer jag, valrossen" innan bara, så är det bara o köra på sen, höhö. Han gillar det också konstigt nog, hur kul nu det kan vara att ha detta stora ting *pekar på sig själv* guppandes på sig.. Cool
    Måste bara få ur mig hahaha ''skönt att du sliper betalla för ridlektionerna'' Tungan ute
    Här betalar man hahaha men med avsugning hahahahaha inte gratis då Mohahahaha

Valross gumman då det e inte du som e valrossen utan han som är för liten
    Skönt att jag har en sambon då kan jag känna mig mindre ibland hahahaha
Svar på tråden December Bebis 2010 :)