• Jaya

December Bebis 2010 :)

MFJG skrev 2010-11-22 10:10:25 följande:
    Ja jag hoppas det är en bebis ;)

Jag vet inte vem jag tror men jag hoppas MrsHelgesson efter alla hennes turer. Om Jaya´s slempropp har börjat lossna ligger hon ju bra till..Tackar för att du gissar på mig och hoppas lite (MYCKET) att du har rätt..Du får ALL CRED om jag föder härnäst..

Vi är för övrigt libero lovers men kör på pampers i början. 

´Jo, det är nog allt slemproppen... pratade med Bm om det och hon trodde definitivt det var den. fast det kan ju dröja flera veckor ändå

• Jaya
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-23 13:22:43 följande:

E inte så sugen på mat, men däremot jouce...tror ja blir galen,dricker nog upp typ 2 liter på en dag,haha! E törstig JÄMNT!! Inte så hungrig däremot...drickan fyller väl upp magsäcken,haha!

Älskarnova: Tycker såååå synd om er!! Inte skoj när de än händer,men kanske lite,lite fel tidpunkt nu era stackare!! Hoppas alla försäkringar täcker.

Alla JAYA??? Inte skrivit på ett tag el?? Hennes slempropp gick ju...undra om hon snusar bebis nu??

nej snusar inte bebis Har däremot sammandragningar from hell! Men Annars är det lugnt p bebisfronten, tyvärr...
  • Jaya

jag hinner knappt läsa ikapp allt ni skriver! här slumrar man en dag och så har man så mycket att läsa att man itne orkar svara på något ;-D

Min sambo jobbar 10 minuter från oss, så jag ringer nog inte hem honom förrän det börjar bli dags att åka in. Men han har gett tydliga instruktioner om att han vill veta ALLT som händer *hehe*

• Jaya

Hej alla! Nu har sammandragningarna lungat sig rejält. Har sovit hela natten. Är dock superförkyld, tung i huvudet och snorig, men bebisen verkar vilja stanna där inne. Ska inte till BM förrän den 6:e december.

Idag ska jag göra ett försöka att städa, byta gardiner och adventspynta lite. Hatar egentligen att pynta efter årstid. vill helst ha det stilrent och harmoniskt omkring mig. Massa "kludd" överallt ger bara ett stökigt inrtryck. Men men, får väl försöka pynta liiiite i alla fall så sambon blir nöjd.

Hoppas förkylningen ger med sig till fredag i alla fall. Då ska vi till familjerätten och bekräfta faderskapet och ansöka om gemensam vårdnad.

• Jaya

Alltså... shit vad jobbigt! Nu känner jag mig som en gammal nucka! Satte mig precis vid datorn och nös, och blev alldeles blöt mellan benen! JAG KISSADE NER MIG! :-O
    Första tanken var i alla fall det, sedan kom andra tanken, tänk om det var vattnet?!?

Har satt på mig ett trosskydd nu, för om det inte är vattnet så är jag inkontinent så då gör trosskyddet nytta i alla fall Skrattande

En 22 åring som kissar ner sig... mycket bra, mycket trevligt... *SUCK*

• Jaya

Gravid   BF-lista  Gravid

19/12 Jaya (22 år) första barnet Blekinge
    21/12
    2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08) danmark/Riktiga datumet kommer 30 nov
     25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09) skåne

• Jaya
    delifi2 skrev 2010-11-24 11:35:27 följande:
    Är du säker på att det var kiss och inte vattenflytningar?
    GLöm inte knipa, det har jag redan lärt mina tonårsdöttrar att det är den viktigaste träningen för oss tjejer
    Jag har ärligt talat ingen aning, men det kändes som om det rann ner på benen .-( Jobbigt...

Vilken lista ska vi göra tjejer?
  • Jaya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 11:38:28 följande:
    Jaya:
    Haha nej då det var nog vatten eller vattninga flytningar detta får jag hela tiden men inte så mkt utan små droppar rinner..
    Idag när jag skulle till köket och hämta kläder så hade jag ju täcket bara runt o nacken under och känner att det rinner mellan benen på mig haha men det e vattningar flytningar bara
    ok, blev lite överraskad bara!
    Momalicious skrev 2010-11-24 11:46:54 följande:
    Sen är det ju tydligen alldeles normaaaaalt (vad är inte normalt under en graviditet undrar jag) att man drabbas av lite inkontinens under graviditeten eftersom livmodern trycker så på blåsan. Så du behöver inte alls skämmas om det kommit lite kiss, sånt som händer :)
    jag Kanske borde åka till jobbet och hämta lite "vuxenblöjor" *haha* Så slipper man oroa sig :-P
Svar på tråden December Bebis 2010 :)