December Bebis 2010 :)
Känner mig "bättre" nu. Har vilat, och tagit ett lååååångt varmt bad. Har väldigt svag molvärk nu, men illamåendet är bättre.
hade ont i nederdelen av ryggen innan med så jag trodde verkligen det var något på gång, men tji fick jag 
Ondar:
Alltså, hur man reagerar på smärta är ju individuellt, och det borde han väl fatta? Visst att hans morsa klarade det , med all den bedövnigen, och när hon födde barn sist så var ju epiduralbedövning så pass "stark" att den mer aller mindre slog ut hela kroppen totalt, man kunde inte röra sig. Numera med EPI så kan man vara uppe och gå, krysta, ja göra allt (oftast).
ooohh jag blir så förbannad på folk som tar så lätt på förlossning, särskilt män som ALDRIG kan veta hur det känns.
Strunta i det han säger (så gott du kan), och tänk såhär, att varken han eller hans mamma kan veta hur DIN förlossning går till, eller hur onte DU har.
Alla har inte möjlighet/hinner/vill få all bedövning och det kan dra ut på tiden!
I övrigt så tycker jag han borde läxas upp av en BM som kan berätta vad en kvinna egentligen får stå ut med under en förlossning :D
Min sambo är väldigt förstående, när jag har förvärkar, sammandragningar eller ont i fogarna, men han får ju se mig varje dag och vet hur en "bra" dag och en " dålig" dag ser ut för mig.
Din sambo har ju sluppit det..