• Jaya

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2010-11-24 13:44:28 följande:
    Hahaha det är du inte ensam om hänt mej flera gånger, sambon tycker det är lika kul varje gång Tungan ute
    Min sambo blev nervös när jag sa det.. Han ringde hem direkt och undrade om vattnet gått, och om han skulle ta sig hem från jobbet. haha stackarn! Jag förklarade att det antagligen var flytningar eller kiss :-P
  • Jaya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 13:55:12 följande:
    Vi alla är Höggravid ju och när sombon kom hem frågade han mig om jag skulle Julpynta redan idag va tänker jag jag hade tänkt att göra detta redan 1 dec haha men vad ska ni göra ??

Kan knapp gå om jag går känns det som om jag har en spricka i underlivet det är jobbigt att gå och jag kan inte gå känns bara så ontatt bara resa sig upp och börja gå !!
    Finns det något som hjälper kraftig foglossning är detta och jag undrar om något hjälper till att få detta lite bättre.
    Varm duch ??
    Alltså, för att vara ärlig, så har jag adventspyntat OCH julpyntat redan idag!!! Jag tror inte jag kommer orka julpynta i december
  • Jaya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 13:59:48 följande:
    ååh jasså haha så är det mer du tagit fram bara det eller ?
    För jag ska ta fram som du och sen hmm sambon håller på med julskedjan ute sen ska jag väl ta fram röd bordsduk oxå storstäda kan jag inte nu när jag har så jävla ont
    Jag har hängt upp julgardiner, tagit fram adventsljusstakar, julstjärnor, tomtarna är på plats. Röda dukar.. You name it!

Väntar lite med att hänga upp "god jul" kransen på dörren och sambon väntar lite med utebelysningen.

Jag har gjort allt idag, så nu är jag slut! Ska ta och storstäda lite om kvällarna (närr sambon är hemma och hjälper till)
  • Jaya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 14:09:58 följande:
    Okej ja det andra får man ta upp sen och julgran ..
    Var man nu köper den haha

Men ååh har du någon bra julsida där det finns BILLIGA julgardiner jag vill ha har letat men har nog letat fel
      vill ha långa ner till golvet typ ..
    Och köket ..
    Nu har vi svarta tuna men neeeej jag vill ha rött haha

Då blir det att fixa till OM man kan ..
    Nu har jag molvärk mensvärk typist !!!
    Julgranen kommer hemleverad (av min morfar) den 17:e december. Så vi har lyx med det i år!

Mjaa jag är inte så haj på köpa gardiner, jag har köpt de mest av mina i ett lokalt varuhus här i "byn". så tyväår kan jag inte hjälpa dig med det...

eller kanske jotex.se  fast jag vet inte om de leverar till Danmark ..
  • Jaya

God morgon tjejer. Idag vaknar man upp oc ddet är ännu mer av det vita h*lvetet...
    Det skulle behövas skottas här, men vet inte om jag klarar ut det. Skulle tända i  pannan igår innan sambon kom hem (vedeldat) och jag kunde knappt ta mig från pannrummet... hade sååå ont i ryggen... Dessutom behövs det tvättas och dammsugas...
    Förkylningen blir bara värre och värre och IMON ska vi till familjerätten. Hur vi nu ska komma i tid till det i detta snöovädret...

förlåt för allt negativt, men känner mig nere i fotsulorna nu...

• Jaya
    delifi2 skrev 2010-11-25 09:36:17 följande:
    Skotta inte om du inte klarar av det, inte nu....det kan vänta.
    Tvätten och dammsugning kan fixas sen, ingen som dör av det.

Förösök bara ta en mys dag med dig själv och vila upp dig
    känns så trist att inte orkA/klara av saker som man är van vid att göra... men ja , sunda förnuftet säger vila!
  • Jaya
    Karttikeya skrev 2010-11-25 10:09:27 följande:
    Du är inte längre i din forna form så det är absolut ingen självklarhet att orka med det man orkat förut utan problem. Känner igen din frustration men tycker om mig själv såpass mycket att jag med vett avstår från sysslor som får mig sängliggane
    Ni har alla rätt såklart!
    Jag ska ta en stooor kopp te nu med honung ohc mjök i och bara njuta av... ja snön! Och lyssna på tvättmaskinen!
  • Jaya
    ondar skrev 2010-11-25 11:17:27 följande:
    Ååå vad snygg:D. Ja 39+1 känns som en lagom tid att komma på :P
    haha jag har blivit ett riktigt "traderamonster"
  • Jaya
    Karttikeya skrev 2010-11-25 12:46:08 följande:

Snart ska jag till barnmorskan Glad Hoppas jag slipper väga mig, haha. Känns inte som det är någon mening att göra det längre direkt.. Tungan ute Ska bli mys att mäta magen och höra hjärtat! <3

Åh vad kul! Trots att jag var hos BM i måndags så vill jag dit NU IGEN! Att höra hjärtat är så mysigt!
    Jag fick träffa en annan BM för min vanliga var sjuk, och hon skulle testa ALLT! Jag vill annars inte heller väga mig, men men... fick reda på att jag gått upp 6 kilo på 10 veckor...
Svar på tråden December Bebis 2010 :)