December Bebis 2010 :)
Bebis säng är nu bäddad och klar. Ser dock att jag skulle behöva stryka tyget men äger inget strykjärn så det duger åt mig iaf. I sängen ligger hans mobil men den passar inte på korgen så får ha den på spjälsängen sen. Ska ta magbild och bild på vagnen sen som jag lägger upp i bildtråden ikväll ![]()

Majorima: Vad är det för speciellt med parson jack russel?! När jag köpte min hund sa tanten jag köpte henne av inget annat än att hon är en jack russel..

Ang. skötbord så fick jag ett sniglar av min sambos syster som jag målat svart, håller på att sy typ till den osv. Tar ett tag dock för har ingen symaskin så lånar svärmors när vi är där. Vi har skötbordet i badrummet, det är precis så smalt att det får plats.
Var och lämnade urinprov idag igen och det var inga bakterier så är ingen fara
Min sambo klarade teori provet för C körkort idag
Är så stolt över honom, han har dyslexi och klarade det på första försöket iaf
Har massor att göra hemma men absolut ingen lust eller ork. Jag önskar jag slapp sitta hemma hela tiden, har knappt gjort något annat sen juli så är så less. Finns inte mycket jag kan göra utan att få sammandragningar och sjukt ont i fogarna, min yrsel blir bara värre också.. Har sån tur att dotterns bästa kompis bor vägg i vägg med oss så hon kan leka med henne, annars hade jag haft ännu sämre samvete för att jag inte orkar
(gnäll...) Men nu finns det inte ord längre till hur less jag är på att vara gravid, v. 35+1 idag..
2 barns mamma84:
Min dotter går på dagis två dagar i veckan 5 timmar om dagen, men det ligger på andra sidan stan. Hon kommer få gå de dagarna tills lillebror är född iaf och i början av dec för hon vill vara med och öva inför luciatåget och vara med i det sen..
Hon kommer däremot få vara hemma med mig och lillebror sen efter luciatåget, tycker inte hon ska behöva vara på dagis när jag är hemma iaf.
Ingen aning om vad det kan vara..
Ondar: Grattis på födelsedagen