• LinnV

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-10-29 13:41:04 följande:
    Hehe låter som om du ska flytta till BB Tungan ute
    Hehe, jag fick lov att ligga kvar 5 dygn förra gången så lika bra att ha en del med sig. Litar inte riktigt på att min sambo tar med rätt saker om han ska hämta mer.. Drömmer 
  • LinnV
    MFJG skrev 2010-10-29 14:01:03 följande:
    Där håller jag med dig! Jag har haft foglossningar HELA graviditeten. Skit ont. 
    MEN sammandragningarna är värre. Riktigt jobbigt faktiskt.

Idag fick jag sjukaste huggen i mina ljumskar. Kunde knappt gå..=( 
    Precis.. Jag fick foglossning v.15 och har haft sjukt ont av de men det går inte att jämföra meddsammadragningarna..
    Hugg i ljumskarna har jag haft de senaste dagarna också. Ibland har jag hela nätterna
  • LinnV
    MFJG skrev 2010-10-30 21:19:08 följande:
    hong kong influensan? 
    Undrar jag med..
  • LinnV
    Stefanie skrev 2010-10-30 22:47:37 följande:
    Årets influensa. Vi har inte haft den i Sverige på två åt vilket gör att folk är rädda att vi har sämre försvar. Såg på nyheterna... Kolla in länkarna.
    Jag har aldrig vaccinerat mig mot någon influensa tidigare så kommer inte göra det i år heller tror jag. Ska läsa om den i morgon för nu ska jag sova :)
  • LinnV

Usch har så sjukt ont nu att jag knappt kan röra mig. Mina fogar, sammandragningar och sjukt ont i höfterna just nu. Höfterna kanske beror på sammandragningarna?!

Var till bm idag, hon sa att jag skulle ta det lugnt och lyssna på min kropp i två veckor till iaf sen kunde jag köra på som vanligt så jag får mer sammandragningar för då kanske bebis kommer tidigare. Tänkte inte så mycket på det när hon sa det men sånt borde de väl inte uppmuntra till?!

blt: 120/60
    sf: 35 cm
    vikt: 83,9 (+20,9 kg)
    hjärtslag: 140/min
    Huvudet låg nedåt men var ruckbart, hon var tveksam till att bebis kommer fixera sig alls..

Min syster och mamma har haft min dotter så länge, de kommer snart hem med henne igen så jag passar på att ligga i soffan och vila och kika lite här så länge. Har knappt tid att skriva längre så jag har så mycket att göra hemma osv..

Var på sista föräldragruppen idag också, mycket amningsprat och sen fick vi en hel hög papper och någon bok, har dock inte orkat kolla på något av det än.. 

• LinnV
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-02 18:03:45 följande:
    Självklart kommer bebisen att fixera sig gumman men kan ta några veckor kanske innan BF men oxå över tiden..

Min son fixerade sig i vecka 41 det fick jag veta när jag gjorde vul när jag var på Tul
    Hon sa att det inte alltid de gör det på omföderskor, min dotter fixerade sig i v. 34..
  • LinnV

Har 5 veckor kvar till bf idag  

Jag hade bakterier i urinen idag men hade bara gått en timma sen jag kissade sist så ska dit och lämna nytt urinprov i morgon på morgonen. Ingen äggvita eller så däremot. Vad innebär det när man har bakterier?

• LinnV
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-02 18:23:34 följande:
    Jag var ju omföderska hehe o han fixerade sig då han skulle ut den skitet
    Men hur ska du då göra ??
    Blir det snitt då ?
    Nej, han ligger ju med huvudet ner iaf så även om han inte fixerar sig så jag får föda vanligt.
  • LinnV
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-02 20:21:17 följande:
    Är det nån mer som tänkt och "sova" med bebisens filt/snuttefilt så den känner igen doften sen ifrån en??
    Vi har sovit med snuttefilten en vecka nu ungefär
Svar på tråden December Bebis 2010 :)