December Bebis 2010 :)

Saraklippan: stort grattis till lilla benjamin 
Usch har så sjukt ont nu att jag knappt kan röra mig. Mina fogar, sammandragningar och sjukt ont i höfterna just nu. Höfterna kanske beror på sammandragningarna?!
Var till bm idag, hon sa att jag skulle ta det lugnt och lyssna på min kropp i två veckor till iaf sen kunde jag köra på som vanligt så jag får mer sammandragningar för då kanske bebis kommer tidigare. Tänkte inte så mycket på det när hon sa det men sånt borde de väl inte uppmuntra till?!
blt: 120/60
sf: 35 cm
vikt: 83,9 (+20,9 kg)  

hjärtslag: 140/min
Huvudet låg nedåt men var ruckbart, hon var tveksam till att bebis kommer fixera sig alls..
Min syster och mamma har haft min dotter så länge, de kommer snart hem med henne igen så jag passar på att ligga i soffan och vila och kika lite här så länge. Har knappt tid att skriva längre så jag har så mycket att göra hemma osv..
Var på sista föräldragruppen idag också, mycket amningsprat och sen fick vi en hel hög papper och någon bok, har dock inte orkat kolla på något av det än.. 
Har 5 veckor kvar till bf idag   

Jag hade bakterier i urinen idag men hade bara gått en timma sen jag kissade sist så ska dit och lämna nytt urinprov i morgon på morgonen. Ingen äggvita eller så däremot. Vad innebär det när man har bakterier?