December Bebis 2010 :)

Jag vill OXÅ !!!
Sen var har du köpt drekten ? boddyn ? den e ur gullig haha

Tänk att jag har det lite bättre då att inte få Sd som jag aldrig haft med denna men molvärk och mensvärk hmm det har jag ju haft hade en idag morse men pågrund av stress..
Men jag hänner hela tiden att magen är hård men det är nog bara för min stora kille håller på där inne
Måste fråga er jag vet inte om jag är den ända som har detta om jag ska vara Orolig av detta då !!
Men detta är inte första gången utan detta har börjat i vecka 30 ca hmm vecka 35 ca och det är så att jag sitter bara still slappar av typ och helt plötsligt ni vet en hund som varit ute som russtar sig själv efter en kall dag ute eller som är blöt
ja så gör min pojk inne i magen.
Helt plötsligt så skakar han bara till det har hänt flera ggr !
Är det något att oroa sig för ??
Åh nu e det bara 5 dagar kvar till läkarkontroll/öveläkare och Tul
och bedömning och riktig datum
Emelle:
Lycka till idag gumman ååh vad mysig att se bebisen igen och hoppas nu allt på det bästa ha en bra dag gumman

Har kännt att när han har hicka och jag ska göra nr 2 är det jätte JOBBIGT då jag vill pressa men han blir husterisk där inne då :-/ ![]()
haha,ja de e så jobbigt! ja e så van o bara kissa fort i sen e ja klar,men inte nu, nene! sitta o trycka o klämma! haha!
Min pulla har fan blviit uppsvälld som en boll...e fan rädd! Ska den svälla lixom?? e kanske för bebis trycker på alla blodkärl el nåe,men e skit läskigt! hualigen!
Ondar:
åh härligt att du slipper snitt nu iaf sen vet man ju aldrig men om du skulle få snitt kommer det gå BRA iaf
Men nu får busen lägga sig huvet ner tycker jag ![]()
Måste fråga !!
När jag ligger på rygg och känner på magen hmm tjej magen ja ni fattar nog haha så e den tom
det går alltså att ta upp skinet haha typ som en tom påse hahaha
men när jag har handen vid naveln o över navlen är det hårt på måda sidorna !! ligger han då snett ???
Eller ligger han fortfarande huvudet nere men det blir då iaf ???
När ja står upp o sitter så e hela magen hård överallt !