December Bebis 2010 :)
Nu e det bara o se om värkar kommer så kan du åka in
BF-lista 
21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08) danmark/Riktiga datumet kommer 30 nov
25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09) skåne
Shit ja nu e det onsdag bara torsdag och fredag sen helg sen måndag och sen ojoj Tisdagen då jag ska se honom och prata med läkaren HERREGUD jag vet inte vad jag vill tänk om han säger ja nu ska vi bara låta dig vänta några dagar kanske 5 dagar jag vet inte och så kommer han ut eller tänk om han säger vad tycker du ska vi ta honom ut idag ? ååååh jag kommer ju dö av bara tänka på detta nu
![]()
Så idag ska jag ta en väska till oss paka ner byxor tröja shampoo balsam och massa mer som står i min lista och ha allt i vårt sovrum allt ligger klart på hans säng så nu gäller det han bb väska e ju klar bara ersättningen jag ska pack ner till honom och koka napp o nappflaskor till honom.
jag e NERVÖS !!
Jaya:
Haha nej då det var nog vatten eller vattninga flytningar detta får jag hela tiden men inte så mkt utan små droppar rinner..
Idag när jag skulle till köket och hämta kläder så hade jag ju täcket bara runt o nacken under och känner att det rinner mellan benen på mig haha men det e vattningar flytningar bara ![]()