Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Mensvärk molvärk och i ryggen ååh ja JIPPE jag som har kraftig foglossning och ka knapp röra mig som en människa ..
    Skrikandes
    Något mer man ska få nu ???
    Kanske hänga sig själv

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-24 14:48:42 följande:
    Det är bättre att de gör en vändnings och sätter igång dig samtidigt, då hinner bebis ställa in på sig att nåt är på G än att ta med planerad snitt eftersom de då inte får i sig det stresshormonet som hjälper dom med en förlossning. Om du fröstår vad jag menar.

2barnsmamma----> du hade väl gjord snitt på alla? Här i sverige är det så att har man gjord 2 snitt så är det bara göra snitt igen eftersom livmodern inte är lika stark.
    Om du tänker en ballong som ma nskär sönder och sen lagar den med tejp och sen blåser upp den igen och gör samma sak, skär upp å lagar. ungefär så är livmodern, den blir svagare för varje gång man gör snitt. Man tänjer ju ut stygnen i livmodern, kan ibland kallas att man får hål i livmodern, men de håller de koll på så det berjhver du inte oroa dig för isf.
    Min kompis har så, hennes 3 barn nu och hon har fått ett  "fönster" i livmodern pga att hon fått snitt tidigare, så hennes är beräknad i januari men de komemr ta ut bebisen tidgiare eftersom livmodern kanske inte klarar av att tänjas ut mer
    Nej jag födde dottern vaginalt och sonen snitt
  • 3 barns mamma84

Ondar:
    Lycka till i morgon mina tankar om dig finns
    ååh hoppas nu att allt går bra och att lillen vill vara huvudet neråt

• 3 barns mamma84

Hem kommen från affären haha men jag satt inne i bilen med barnen jag e så stor så jag inte orkar ta mig in och ur bilden
    Då är man väl höggravid hahaha
    Foggisarna har blivit bättre få se om det blir bättre.
    Imorgon när jag sovit blir det värre igen ''suck'' och närmare kvällen.

• 3 barns mamma84

Hittade en SNYGG vagga för 200kr !!
    En vagga med himelsäng eller vad det nu är haha ååh vad fin den var !!
    Ligger inne i en begangnad affär så så fort jag får möjlighet ska jag skriva och säga att ajg vill ha den INNAN någon annan tar den.
    Tänk 200 kr ååh jag vill ha den !!

• 3 barns mamma84

Det är väl okej att vissa som ej är med men läser men nu känner jag dig att du varit här innan och läst och svarat i denna tråd LillSnur82
    Men jag vet inte om det skulle komma en ny helt plötsligt och ska precentera sig skulle jag tycka att vadå är det dags att komma in nu ?
    Jag tycker så iaf.
    Jag känner många här i tråden och vi har hängt ihop i början av denna tråd
    När man vet vilka det är kan man alla namnen
    Det var som bildtråden vi hade helt plötsligt kommer det folk från ingen stans och bara visar sina december magar man ba jasså o vem fan är du Haha

*Humösvängningar* NEEEJ då haha bara det jag tycker

• 3 barns mamma84
    William mamma: har du lust att ta denna BF lista till din TS tråd ?
    Tänkte då har vi listan där och nu har vi alla fyllt upp denna så slipper man få NYA besökare som bara skriver sig på plötsligen
    Så då vet vi när man pluppar ut alla små
  • 3 barns mamma84
    LillSnurr82 skrev 2010-11-24 18:03:58 följande:
    Håller med!
    Tänkte så ingen bara hallå, vem faan är du om jag la till mig.. Men skönt att man är ihågkommen Skrattande

De flesta funderingar och så jag haft har liksom redan andra frågat för det mesta, så därför jag inte skrivit så mycket...men sitter här hela dagarna och läser o läser vad ni alla skriver...

Måste strax lägga in en ny magbild i bildtråden.. var asa länge sen.. Men min sladd till min laptop brann upp för nån vecka sen.. så jag har stulit min karls dator.. Så måste nog be honom om hjälp hur man lägger in bilder på hans dator först... Skrattande Har blivit gigantiskt stor nu.. känner mig som ett hängbukssvin.. haha..
    Skrattar ja jag menade inget illa alltså men ja du vet plötsligt likom man står där sen som ett ? och bara jasså välkommen efter dessa alla månader passerande hahaha

Bara gå in och ta bild på din stora härliga runda mage så får vi se den igen längtar redan hehe jag la in min bild igår haha +6 så dag 37
    Fråga sambon om han nu kan hjälpa dig hihi
  • 3 barns mamma84
    Utomlands skrev 2010-11-24 18:09:41 följande:
    En liten frâga...

Varför görs det en ny BF lista? Vi har ju en redan...
    Vet inte men nu har vi en ny och sen hoppas jag att William mamma lägger in den på TS tråden så vi slipper massa ny folk som bara skriver in men inte är med
  • 3 barns mamma84
    LillSnurr82 skrev 2010-11-24 18:12:32 följande:
    Vet du inte mena nåt illa.. haha

Ska be han i kväll. Han är och tränar nu och själv ska jag ta och bege mig ut i snöstormen med hunden och åka till mina hästar och mocka lite skit.. haha..

Jag går in i vecka 39 på fredag.. Skrattande är i v 37+5 i dag... så bara 2 veckor kvar av den eviga väntan...*wiiiee*
    Du fuskar Hahaha har du tagit en NUMMERLAPP man ska stå i kö

Haha jag är i vecka 36+1 idag vecka 37 ska till Tul och är då i vecka 36+7 hihi vecka 38 vill ha min NUUUUU *Fnissar*
Svar på tråden December Bebis 2010 :)