December Bebis 2010 :)
Bara att läsa på
SHIT !!!
Betyder detta att samma sak kommer hända mig 1 GÅNG TILL
Påverkar snittet nästa graviditet?
Ett kejsarsnitt kan påverka nästkommande graviditet. Nya studier visar att risken för att drabbas av komplikationer vid nästa graviditet ökar. Den allvarligaste risken är att moderkakan fäster i området kring det gamla ärret. Då kan den växa djupt in i livmoderväggen vilket innebär att moderkakan kanske inte kan avlägsnas helt och att det kan uppstå blödningar i området. En sådan blödning kan vara svår att stoppa och i vissa fall har man blivit tvungen att operera bort hela livmodern för att få bukt med den. Det förkommer också fall då livmoderväggen intill ärret är så tunn att en ny graviditet är olämplig
VAR ÄR EMELLIE ??????
Hej.
Här är jag.
Lugna och fina nu.
Det tog lite längre tid än vanligt hos BM idag.
Mitt SF mått har bara ökat knappt 1 cm sen sist så i morgon fm blir det UL för oss.
BM belv orolig över mitt tillstånd med huvudvärk och illamående osv, men jag trodde det bara beror på min sömnbrist, men vid extra koll på urinet visade det för mycket protein OCH vita. SKIT!!
Så nu sk jag ha med en odling i morgon till UL:et och om ja får starkare huvudvärk eller mår ännu sämre så ska jag åka direkt till förlossningen i helgen.
Nu blir det BM besök varje vecka för mig tills man ser om det är ok eller inte.
Havandeskapsförgiftning är det dom är oroliga för ev då för er som inte hänger med...
Jag tror dock inte att det är någon fara men visst mår jag skit och visst är det bra att dom håller koll.
SF mått idag i v35+5 är 32 cm (antagligen ingen stor bebis, men förhoppningsvis får vi en uppskattning på vikten i morgon)
Hjärtljud 144-148
Fortfarande rörligt huvud så går vattnet ska jag ligga stilla...
JA herregud sånt styr. Kan hon inte bara komma ut nu!?
Ikväll är det middag på en jättebra resturang här i stan med jobbet. Vill men vet inte om jag orkar följa med...
Haha Moma har glömt att ta nummer lappen hahahaha
Jag och vi alla har en men hmm man kan få fuska iblnd ![]()
Nu vill jag ha kunniga flickor om detta att ge mig ett svar
Det e så att vi ska köpa speldosa till Elias men jag vill inte ha speldosan som jag hade innan som är helt vanlig och man vrider och musik kommer och 3 djur sitter på och bara snurrar runt ..
Utan det jag vet att det finns eller det en dröm men jag fick för mig at det fanns en mobil som var automatiskt men fjärnkontroll eller utan och den hade massa muskig att välja mellan och ljus tror jag den hade och den kunde höja och sänka ljudet eller ljuset på natten hmmm vet inte men hmm en sådan letar jag efter ...