Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

Fy vad det åskade nyss, jag vaknade och trodde jorden skulle gå under, helt livrädd gick jag upp och klädde på mig så jag var redo att rädda lillen om det behövdes, haha. Usch kändes som att huset skulle rasa.. Nu ska jag försöka lugna ner mig och hoppas kunna somna om..

• Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-06-07 10:31:58 följande:
    Jag är inlåst på toaletten och Elliot ligger och sover i sitt rum!!! Åh herregud vilken panik jag har. Min sambo är hemma och släpper ut mig om typ en kvart men jag har panik!! Tänk om Elliot vaknar nu och blir helt hysterisk och jag inte kan göra nåt :( åååh usch, sitter här och gråter!
    Men gud vad hemskt! Tur du hade telefonen :)
    Haha först när jag läste vad du skrivit lät det som att din sambo redan var hemma och han skulle släppa ut dig om en kvart, hmm vad är det för människa du bor med liksom ;)
    Anton 101201
  • Mama Jessie

6-månaderskontroll idag, han hade gått upp 1kg och växt 3 cm så mycket trodde jag inte. Så nu väger han
    9210g och är 69cm :)

Anton 101201
  • Mama Jessie
    thegoddess skrev 2011-06-08 20:37:49 följande:
    vi hämtade ut en babybox på lindx förra veckan.. det var bindor, ett par super stora strumpor, en cd med sova melodier typ, blöjor strl 4,engångs haklappar... minns inte om det var nåt mer.
    Jag fick ingen cd i min box, konstigt..:( Våtservetter var det också. Härligt med gratisgrejer :)
    Anton 101201
  • Mama Jessie

Mammasmurfen:
    Men även om han inte tycker att en tredje part behöver va med så är det ju bättre än inget, han får ju träffa sina barn! Killen vill ju träffa sin pappa. Usch vad jobbigt!

Anton 101201
  • Mama Jessie
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-09 10:21:04 följande:

Mamma smurfen:

Fy vad jobbigt och fan vilken idiot !! du ska aldrig aldrig skylla på dig själv eller barnen du kommer alltid att vara en bra mamma. Han är bara en jävla idiot som har gjort allt jobbigt.

Idiot internet har skrivit många ggr men inget vill skickas jag blir så arg !! bläääh dumma dumma dator !

Var precis samma för mig när jag skulle skicka, hände ingenting.. Men jag startade om och hade mig så gick det:)
    Anton 101201
  • Mama Jessie

Anton äter var tredje timme och inte så stora portioner tycker jag. 1,5-2 dl välling, 1 port gröt+fruktpuré, mindre än en hel burk mat+dessert, fruktmos och ca 1 dl välling, 1,5port gröt med fruktpuré sen lite välling innan sängen. Han skulle kanske kunna äta mer men han verkar nöjd och gnäller aldrig över hunger:)

Anton 101201
  • Mama Jessie

Dramaqueen: jag tycker ju Anton är knubbig på sina 9,2kg och 69cm men han är ju nästan en smalis jämfört med din tjejja;)

• Mama Jessie

Mfjg: Oj, tung kille:), hur lång var han då?

• Mama Jessie

Åh vad söt knubbis! Goa valkar :)
    Men lite tungt att lyfta kan jag tänka mig ;)

Anton 101201
Svar på tråden December Bebis 2010 :)