Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

ludicrous skrev 2010-12-04 09:15:48 följande:
    Hej tjejer. En väldigt privat grej o fråga om egentligen, men skitsamma.

Hade sex med sambon i morse, o efter för att skona sängen knölade jag in en liten handduk i trosorna, så slipper man fläckar när "juicen" rinner ut... Jag kände ju hur det rann men när jag kom ner på toa var handduken verkligen dyblöt! Kissade o det fortsatte rinna, har lite SD som känns, men inte mer, o det e ju som vanligt efter sex... Satte i ett trosskydd o känner att det rinner till lite då å då, har ju flytningar men ha.. Är rädd att typ vattnet gick eller nått! Hur lång tid tar det typ innan det borde vara blött i trosskyddet då?
    Oj hahaha jag tycker du ska åka in för kontroll redan nu gumman låter som vatten
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Hade oxå sex i morse men jag låter inte sambon spruta in gör ni det ???
    Direkt när jag får mensvärk stoppar jag till jag vet jag är feg men jag har trots allt en tid på onsdag då han kommer ut så varför ska man då offra hehe

• 3 barns mamma84
    linasmama skrev 2010-12-04 10:10:57 följande:
    Jag luktar inte gott där nere heller, det blir ännu värre när jag rakar så försöker att göra det bara en gång i veckan eller så.. Kände aldrig att jag luktade något innan jag blev gravid..

3 dagar kvar till BF nu och inte ett enda teckan på att något skulle vara på G. Antar att han kommer ut julveckan efter igångsättning.. Jag är så less på att ha ont, hade jag sluppit det hade det inte varit så farligt att vara gravid. Skriker rakt ut när jag försöker vända mig i sängen och kan inte handla ens länge. Vi var på Rusta igår men min sambo fick handla och jag fick gå ut och sätta mig i bilen

Min dotter är född 3 dagar innan BF så trodde lillebror också skulle göra det men verkar inte så just nu!! 
    Ger en stor stark kram{#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84
    FÖRSTA pepparkakan i munnen
  • 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-12-04 10:17:17 följande:
    Ja här sprutas det till höger o vänster hahaha :D tror inte det kommit nått mer så det var nog mest "kärlekssaft" ;) ligger jag ner känns det inte så mkt men sätter jag mig o ställer mig får jag förvärkar. Ska ta en promenad med hunden o skotta en väg fram till boden där skötbordet står så får vi se :)
    När mittvatten gick med andra hinnan så var det som jag kissade på mig men med ca 1dl åt gången och sen 1 dl andra gången då visste jag att det var vattnet.
    Men nu ska du bara koppla av sitta still o så och om det går igen vatten så vet du att det är vatten då du precis kissat.
  • 3 barns mamma84
    MFJG skrev 2010-12-04 10:57:37 följande:
    Ni som fött innan hur har era förlossningar startat och ni som fött mer än ett barn har dem startat på samma sätt?
    1:a så gick vattnet utan varning oxå efter 24 timmar kom värkarna och det gick snabbt till då var dom kraftiga och okontroll plötsligt låg jag på soffan och hade super onda värkar och fick ringa in och åka in.
    Var öppen 4cm och jag fick åka in med rullstol till förlossningen och där sattes det på gång men ändå föddes hon 24 timmar efter.

kan tyvärr inte räkna med 2:an och 3:an då båda är snittade ..
  • 3 barns mamma84

Ninnie:
    Vilken sötnos vilken underverkHjärta
    Min sötnos kommer på onsdag

• 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-12-04 11:26:27 följande:
    förstår att du håller längta ihjäl dig...

med första så blev ja igångsatt i v.40+0 tog 10 timmar
    med andra blev jag igångsatt i v.39+6 tog 6 timmar
    med trean gick vattnet och sen blev ja igångsatt i v.31+4, tog 3 dygn innan de blev akutkejsarsnitt
    oooh akut snitt hur var det och hur mår du idag ?
    Hur länge låg du inne och när kom du på fötter ?
    Vad fick du för snitt och vad var det  vad det själv sydda eller hade du gaff eller stifft eller vad det nu hette haha
    Jag vet intevad dom i dk ger men i sverige fick jag agaff hmm ja man plockar bort ca dagen efter typ..

jag längtar så in i haha allt e ju klart det är sängen som är tom än men snart åååååååh
  • 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-12-04 11:48:23 följande:
    ja är väl egentligen fel människa att fråga om snitt för ja tyckte de var jättehemskt. hade flera panikattacker under snittet

sen fick inte ja träffa Mario på 4-5 timmar eftersom jag låt på uppvaket. sen mådde ja piss resten av kvällen och natten. spydde och hade svettattacker delux. dagen efter så kände jag mig som Agda 95. fick hjälp att duscha och klä på mig. tog mig ca 4 dagar innan ja kunde börja gå som vanligt. låg inne på bb över 1 vecka innan jag fick flytta in på 56:an där Mario låg..har fortfarande känningar av snittet för de drar och sliter. vissa dagar har jag värre och de är om ja har burit min 1,5 åriga son för mycket.
    fy vad hämskt låter precis som med min 08 när jag fick planeradsnitt näh nu blev jag rädd igen att det verkligen inte e bara mig utan andra shit !!
    Nu e jag nervös Gråter
  • 3 barns mamma84

Jag tog panodil för ca 2 timmar sen och jag har fortfarande ont i huvet men jag e förskyld oxå
    Svettas som en galning nu och måste ha fönstret öppen för att få luft så jag inte svimmar.
    Snart måste jag lägga mig ner kanske sova en stund om jag kan.

Ludi:
    Ja smart ta papper och se vad som händer
    Hihi e du nervös ?
    Din man kan färdigknipp haha

Svar på tråden December Bebis 2010 :)