December Bebis 2010 :)
Hur har er mens och ägglossning varit efter graviditeten och ev amning? Jag har börjat känna av ägglossningen - drar och som svag menssmärta. Har aldrig känt av ägglossning förut. 
Hur har er mens och ägglossning varit efter graviditeten och ev amning? Jag har börjat känna av ägglossningen - drar och som svag menssmärta. Har aldrig känt av ägglossning förut. 
Jag visste inte att man kunde ha ägglossningssmärtor ens. Mensen, ja, nu har jag bara haft en... som har varit kort utan smärtor och så får det gääärna vara framöver.  
Jag måste fråga: Vad tycker ni om Teutonia? Jag har haft ute vår två ggr utan resultat. 
                    Idag har vi varit på loppis igen! 
 En massa kläder, böcker och annat smått och gott. Det var HUR mycket saker som helst. Vi var där i två timmar och hann bara se en bråkdel av det som fanns. Ja, jag är en sucker för loppisar! 
                    Vi köpte en framåtvänd Britax-stol av misstag. Den ligger sprillans ny på mina föräldrars vind. Någon som vill köpa? 
Sen har vi köpt en bakåtvänd som ligger i mina föräldrars källare sadan början av somaren. Ha, ha.... Vi var visst onödigt tidiga med bilstolsköpet. Den här köpte vi:  http://www.jollyroom.se/produkter/aka-resa/bilstolar/bilbarnstolar/britax-hi-way-harry.html Nu var den visst billigare ändå. 
Angående nitrit och salt. Det kan ju inte vara så att det är livsfarligt att någon gång ge sitt barn något av detta när barnet snart är ett år. Det känns som om någon står och väntar på att få svänga med trollstaven över barnet på födelsedagen och vipps går det bra att stoppa i det både mangold och vispgrädde. Okej, nitrit undviker jag men lätt saltad mat får hon smaka ibland, typ gryta med buljong som jag sen extrasaltar efter V har fått sin mat.